۲۳ پروژه آموزشی مازندران دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد\

۲۳ پروژه آموزشی مازندران دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر: 2111741
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1398 - 14:39

  استناد نیوز - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت که همزمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۳ پروژه آموزشی، فرهنگی و تربیتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 به گزارش استناد نیوز ، قربانعلی شیرزاد افزود : این پروژه ها در قالب ۹۹ کلاس درس در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آن‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از فضای مناسب آموزشی برخوردار می‌شوند.
وی ادامه داد : این تعدادپروژه با زیربنای ۲۰ هزار و ۱۲۳ مترمربع و با اعتباری افزون ۴۳ میلیاردتومان از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین احداث شده‌اند.
مدیرکل نوسازی مدارس مازندران اظهار داشت: در حالی که در سال گذشته ۴۶ پروژه با ظرفیت ۲۳۹ کلاس درس و با زیربنای ۴۱ هزار و ۴۱۵ مترمربع به ظرفیت فضای آموزشی استان اضافه شده بود، تا پایان سال جاری ۶۱ پروژه با ظرفیت ۲۹۹ کلاس درس احداث می شود که زیربنای آنها ۵۷ هزار و ۲۳۹ متر مربع است.
وی با اشاره به حضور موثر خیرین مدرسه ساز در اهدا، ساخت و تجهیز پروژه ها گفت: حضور خیرین مدرسه ساز که با نیات خالص در راه اعتلای فرهنگی استان پا به این عرصه گذاشته اند، موجب قوت قلب همه ما و ایجاد روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بین آحاد جامعه می گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار