بلند قامتان جوان بسکتبال ایران بر بام آسیا / غلبه بر ژاپن در فینال\
  • بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا

بلند قامتان جوان بسکتبال ایران بر بام آسیا / غلبه بر ژاپن در فینال

  • کد خبر: 21128
  • چاپ
  • انتشار: 11 مرداد 1395 - 00:21

آخرین بازی بیست چهارمین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت این تیم ملی جوانان كشورمان بود كه توانست با برتری مقابل ژاپن عنوان قهرمانی را بدست آورد.


به گزارش پایگاه خبری استناد نیوز، تیم ملی جوانان ایران در دوره گذشته این رقابت ها عنوان نایب قهرمانی را كسب كرده بود اما این بار و در بیست و چهارمین دوره برگزاری آن موفق شد در خانه و در مقابل دیدگان تماشاگران پرشور ورزشگاه آزادی عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

تركیب ایران :

علیرضا شهروش - محمد حسین جعفری - احسان صمدی - مهران رضایی و امیر حسین خندان پور
سرمربی : محمد رضا نوری

 

كوارتر اول: ایران ٢٣ - ١٨ ژاپن
٢ پرتاب ٣ امتیازی از امیر حسین جعفری و مهران رضایی ایران را در ابتدای بازی پیش انداخت اما ژاپنی ها با برنامه بودند و موفق شدند بلافاصله به بازی بازگردند و نبض بازی را در اختیار بگیرند . اما این پایان كار نبود و در ادامه ایران با روی آوردن به ضربات ٣ امتیازی و حملات سریع به بازی بازگشت و موفق شد در نهایت با نتیجه ٢٣ - ١٨ به برتری برسد .

 

كوارتر دوم: ایران ١٢ - ٨ ژاپن
كوارتر دوم هم با بازی زیبای ملی پوشان ایران آغاز شد و آن ها موفق شدند امتیازات خوبی كسب كنند اما در ادامه ژاپنی ها كه اختلاف را زیاد شده می دیدند به سرعت تغییر سیستم دادند و موفق شدند اختلاف را به حداقل برسانند ، پرتاب های ژاپنی ها دقت بیشتری داشت اما در نهایت بسكتبالیست های ایرانی بودند كه موفق شدند با نتیجه ١٢ - ٨ به برتری برسند .

 

كوارتر سوم: ایران ١٧-١٤ ژاپن
ژاپنی های جوان بر خلاف كوارتر های گذشته سرعتی تر عمل كردند و موفق شدند اختلاف را كم كنند .
ایرانی ها پرتاب های خوبی نداشتند و حریف نسبت به آن ها برتری داشت . اما ملی پوشان با استفاده از حمایت هواداران خیلی سریع نبض بازی را در اختیار گرفتند و در نهایت با نتیجه ١٧ - ١٤ از ژاپن پیش بیافتند .

 

كوارتر چهارم: ایران ١٩ -٢٥ ژاپن
امیر حسین رضایی فر و و مهران رضایی در ابتدای كوارتر چهارم ٤ خطا شدند و این تیم ژاپن بود كه بازی حساب شده خود را به ایران نزدیك كرد . ایرانی ها كه قهرمانی را نزدیك می دیدند به پرتاب های ٣ امتیازی روی آوردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار