عادل غلامی/علاوه بر والیبال ایران از حقانیت والیبال آسیا هم دفاع می کنیم\

عادل غلامی/علاوه بر والیبال ایران از حقانیت والیبال آسیا هم دفاع می کنیم

  • کد خبر: 2163
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1395 - 17:13

ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به اینکه ایران تنها تیم آسیایی حاضر در مسابقات المپیک 2016 است، گفت: وظیفه داریم از آبروی والیبال آسیا دفاع کنیم.

عادل غلامی گفت: امیدوارم تمرینات خوبی در برزیل داشته باشیم و در دو بازی تدارکاتی که قرار است با تیم ملی برزیل برگزار کنیم به خواسته های خود برسیم و با شرایط ایده آل مسابقات المپیک را آغاز کنیم.
وی به وضعیت بدنی بازیکنان اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از لیگ جهانی کمی خسته بودیم اما در تمریناتی که برگزار کردیم با بدنسازی‌های اصولی توانستیم به شرایط ایده آل از لحاظ فیزیکی و بدنی بازگردیم.
مدافع تیم ملی والیبال ایران، درباره حریفان ایران در المپیک، گفت: تمام تیم‌های هم گروه ما در مرحله مقدماتی قدرتمند هستند و به جز تیم مصر که شاید بتوان از حالا امیدوار به شکست این تیم بود، باقی تیم‌ها جزو بهترین‌ها هستند و این کار ما را در مرحله مقدماتی سخت خواهد کرد.
وی افزود: ما تنها تیم آسیایی والیبال در المپیک ریو هستیم و باید طوری عمل کنیم که علاوه بر والیبال ایران از حقانیت والیبال آسیا هم دفاع کنیم. بدون شک نمایش خوب ما در المپیک می‌تواند مسئولان فدراسیون جهانی را برای تجدید نظر درباره حضور تیم های آسیایی در المپیک، مجاب کند.
غلامی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما و خواسته ای که فدراسیون والیبال از تیم ملی داشت رسیدن به المپیک بود که خوشبختانه محقق شد. حالا مردم از ما انتظار دارند که در المپیک هم نمایش آبرومندانه داشته باشیم. شک نکنید که بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در این میدان مهم و حساس سربلند باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار