مدیران؛ ظرفیت خود را برای شنیدن رنج های اقشار دردمند بالا ببرند\
  • استاندار مازندران در نشست صمیمی با جانبازان نخاعی استان:

مدیران؛ ظرفیت خود را برای شنیدن رنج های اقشار دردمند بالا ببرند

  • کد خبر: 216508
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1398 - 19:58

استنادنیوز؛حسین زادگان در این نشست با اشاره به این که بین مدیران و مردم نباید فاصله ای باشد، اظهار داشت: مدیران باید ظرفیت خود را برای شنیدن رنج های اقشار دردمند بالا ببرند و برای حل مشکلات آنان که گوهر عافیت خود را در راه خدا ایثار کردند، اهتمام ویژه داشته باشند. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در نشست صمیمی با جانبازان نخاعی استان با بیان این که خداوند بزرگ را بخاطر فرصت همجلسی و همصحبتی صمیمانه با شما جانبازان عزیز شاکرم، افزود: مقام شامخ جانبازان و ایثارگران در نزد خداوند متعال جایگاهی والاست و نیازمند تایید و تمجید ما نیست.

استاندار مازندران با بیان این که نظام جمهوری اسلامی به اعتبار اهمیت جانبازان و ایثارگران، قوانین و امکانات مختلفی را برای برخورداری این قشر عزیز تنظیم و فراهم کرده است، عنوان داشت: وجود این امکانات بدان معنا نیست که تمهیدات لازم با جایگاه و ایثاری که شما کرده اید برابری می کند و باید اذعان کرد که شرایط شما عزیزان سخت است و همه باید برای حل مشکلات شما اهتمام کنند.

مقام عالی دولت در مازندران، یادآور شد: بی آن که از قانون عدول کنیم باید قانون را بنفع اقشار قابل احترام و کسانی که جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهادند، منعطف تفسیر کنیم و با راهگشایی؛ جایگاه این بزرگواران را رعایت و مشکلاتشان را رفع نماییم.

حسین زادگان با اشاره به این که بین مدیران و مردم نباید فاصله ای باشد، اظهار داشت: مدیران باید ظرفیت خود را برای شنیدن رنج های اقشار دردمند بالا ببرند و برای حل مشکلات آنان که گوهر عافیت خود را در راه خدا ایثار کردند، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به این که همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران هستیم و می دانیم که ایثارگران تنها در معامله با خدا وارد شدند و ما نمی توانیم کاملا پاسخگوی مطالبات آنان باشیم، افزود: باید با مدیریت صحیح، با بی عدالتی و فساد احتمالی در سیستم اداری مقابله کنیم.

استاندار مازندران با بیان این که دولت تسهیلات خوبی را برای اشتغال در نظر گرفته است، گفت: امروز گرچه در جنگ شدید اقتصادی قرار داریم، لیکن با تسهیلات در نظر گرفته شده برای اشتغال، می توان با مدیریت و مشارکت مردم به رونق اشتغال امید داشت و در سایه اقتصاد مقاومتی، تولید و صادرات به شکوفایی تولید و اشتغال اهتمام کرد.

حسین زادگان، عنوان کرد: دولت برای درمان حوزه بنیاد شهید، اعتبارات بسیار خوبی صرف کرده و ان شاء الله تلاش می کنیم مسایل مختلف بخش های اشتغال، درمان و ... این حوزه را با بهره گیری از ظرفیت های مختلف مرتفع کنیم.

وی یادآور شد: باید نشست های صمیمانه بین مدیران و ایثارگران را بیشتر کنیم و ضمن همدردی و همصحبتی؛ مدیران نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران را بشنوند.

استاندار مازندران، با بیان این که همه سعی و تلاش ما حل مشکلات ایثارگران و خانواده های آنان در حوزه های مختلف است، افزود: بنیاد شهید با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تفاهم نامه یی با بخش خصوصی تنظیم کند تا درصدی از اشتغال این بخش را به مجموعه خانواده ایثارگران اختصاص دهند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار