پرداخت ۳۲۰ میلیارد ریالی مطالبات بیمارستانهای دولتی دانشگاهی و داروخانه‌های غیر دولتی استان\

پرداخت ۳۲۰ میلیارد ریالی مطالبات بیمارستانهای دولتی دانشگاهی و داروخانه‌های غیر دولتی استان

  • کد خبر: 216509
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1398 - 20:06

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت  مازندران از پرداخت حدود ۳۲۰ میلیارد ریالی به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی و داروخانه های غیردولتی استان خبر داد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر رسول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت استان اعلام کرد: با تلاشهای مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و تخصیص منابع به منظور پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان، حدود ۳۲۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستانهای دولتی دانشگاهی و داروخانه‌های غیر دولتی دانشگاهی استان مربوط به سال ۹۷ پرداخت شد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت روال منطقی و قابل قبولی در پرداخت مطالبات سال ۹۷ بخش های دولتی و خصوصی در حوزه های بستری و سرپایی را در پیش گرفته که بر این اساس بیش از 276 میلیارد ریال از مطالبات بیمارستانهای دولتی دانشگاهی تا دی ماه 97 پرداخت شد.

دکتر ظفرمند در ادامه اعلام کرد: این اداره کل بیش از ۴۵ میلیارد ریال نیز از مطالبات آذرماه 97 داروخانه های غیردولتی دانشگاهی استان را نیز پرداخت نمود.

دکتر ظفرمند در پایان ابراز امیدواری کرد که این پرداخت ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مراکز ارائه دهنده خدمات همچنین رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی گردد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به هزینه سالانه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی بیمه سلامت برای درمان بیمه شدگان استان افزود: بیش از 2 هزار و سیصد موسسه درمانی سطح استان با این اداره کل طرف قرارداد هستند که به حدود نیمی از جمعیت استان مازندران که تحت پوشش بیمه سلامت می باشند ، خدمات درمانی مورد نیاز ارائه می نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار