انتقاد نماینده اهواز از روند کند پرداخت خسارت‌های سیلاب\

انتقاد نماینده اهواز از روند کند پرداخت خسارت‌های سیلاب

  • کد خبر: 216873
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1398 - 07:41

استنادنیوز؛ نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های ذیربط در بحث پرداخت خسارت های سیلاب مورد نقد جدی است، ابراز عقیده کرد: در پرداخت خسارت‌های سیلاب و جبران آن‌ها تعلل می‌شود و روند پرداخت به کندی در حال پیگیری و انجام است.

علی ساری  در خصوص بحث پرداخت خسارت‌های سیلاب خوزستان اظهار کرد: عمده خسارت‌های واردشده در اثر سیلاب در استان مربوط به بخش‌های کشاورزی، مسکن و راه‌های ارتباطی است و باید خسارت‌های سیلاب در این زمینه هرچه سریع‌تر جبران شود.

وی افزود: با توجه به خسارت‌هایی که به این بخش‌ها وارد شده است، انتظار می‌رفت تا جبران خسارت‌ها با سرعت بیشتری انجام بگیرد اما متأسفانه دستگاه‌های ذیربط در پرداخت خسارت‌های سیلاب و جبران آن‌ها تعلل کرده و روند پرداخت به کندی در حال پیگیری و انجام است.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: در حوزه کشاورزی شیوه کار برای ثبت پرونده‌های خسارت به منظور پرداخت آن‌ها محل اشکال جدی است و با روند بسیار کندی پیش می‌رود و باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

ساری ادامه داد: در بحث بازسازی، نوسازی و جبران خسارت‌های وارده به بخش مسکن در استان نیز شاهد روند بسیار کند پرداخت و جبران خسارت‌ها هستیم و این موضوع باید از سوی دولت مورد توجه قرار بگیرد که با توجه به مشکلات مردم در بحث خسارت‌های سیلاب، باید هرچه سریع‌تر مشکلات حل شوند.

وی عنوان کرد: در حوزه‌های عمومی مانند خسارت به جاده‌ها و مسیرهای تردد بین شهری و روستایی نیز مشکلاتی وجود دارد که در این زمینه نیز انتظار داریم تا دولت به جدیت ورود کرده و نسبت به حل این مشکلات اقدام کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان این‌که میزان برآوردهای انجام‌گرفته از خسارت‌ها به واقعیت نزدیک است، گفت: عملکرد دولت در بحث پرداخت خسارت‌های سیلاب مورد نقد جدی است و با توجه به این‌که مشکلاتی که باعث کندی در جبران خسارت‌ها می‌شود قابل حل هستند، دولت باید نسبت به حل آن مشکلات اقدام کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار