پیشرفت 94 درصدی ابنیه نیروگاه زباله سوز نوشهر\
  • شهردار نوشهر:

پیشرفت 94 درصدی ابنیه نیروگاه زباله سوز نوشهر

  • کد خبر: 217341
  • چاپ
  • انتشار: 11 تیر 1398 - 10:10

استناد نیوز، شهردار نوشهر اعتبار مورد نیاز برای تکمیل نیروگاه زباله سوز را که پیشرفت ۹۴ درصدی دارد، ۲۸ میلیارد تومان بیان کرد.

به گزارش استناد نیوز، علی امانی صبح سه شنبه در کارگروه راهبردی مدیریت پسماند استان مازندران با اشاره به آغاز ساخت پروژه ملی نیروگاه زباله سوز از سال ۹۰ در شهرستان اظهار داشت: ساخت این نیروگاه همزمان با سایت تهران شروع شد ولی به دلیل کمبود نقدینگی افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر مشمول زمان شده است.

وی به وضعیت نیروگاه زباله سوز نوشهر اشاره و ظرفیت آن را ۲۰۰ تن زباله در روز بیان کرد و گفت: قرار بود این نیروگاه ۲۲ ماهه تکمیل و بهره برداری شود که محقق نشده است.

وی میزان پیشرفت ابنیه نیروگاه زباله سوز نوشهر را ۹۴ درصد بیان کرد و گفت: هنوز محوطه سازی فضای بیرونی و محل تصفیه شیرابه ها احداث نشده با آنکه فرایند نصب تجهیزات مطلوب است و عقب ماندگی مربوط به نصب توربین است که پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصدی دارد.

شهردار نوشهر یادآور شد: تجهیزات تصفیه آب ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کابل کشی ها نیز سرعت مطلوبی گرفته و در بخش پردازش زباله نیز کارهایی صورت گرفته است.

امانی تصریح کرد: طبق برآوردها در سال قبل، منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه حدود ۱۶ میلیارد تومان بود اما آخرین پیش بینی ها نشان می دهد که ۲۸ میلیارد تومان برای تکمیل نیروگاه زباله سوز نیاز است.

شهردار نوشهر با بیان اینکه بیشتر نواقص مربوط به حوزه پیمانکار است گفت: مهمترین چالش نیروگاه مسائل مالی است و امیدواریم با تلاش شاهد افتتاح آن باشیم.

وی میزان هزینه کرد برای ساخت نیروگاه زباله سوز را تاکنون ۸۰ میلیارد تومان بیان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار