وجود 40 پروژه کتابخانه ای مازندران در کشور بی نظیر است\
  • نماینده قلم چی در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران :

وجود 40 پروژه کتابخانه ای مازندران در کشور بی نظیر است

  • کد خبر: 217350
  • چاپ
  • انتشار: 11 تیر 1398 - 13:15

استناد نیوز، همکاری پیشین در احداث 6 کتابخانه عمومی در مازندران ما را به ادامه تکمیل پروژه های نیمه تمام ترغیب می کندمسئول هیات نظارت بر پروژه های عمرانی بنیاد علمی آموزشی قلم چی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان دیدار کرد.

به گزارش استناد نیوز، رمضانعلی محسنی، مسئول هیات نظارت بر پروژه های عمرانی بنیاد علمی آموزشی قلم چی، با مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در دفتر وی دیدار و در خصوص پروژه های نیمه کاره کتابخانه های عمومی در استان گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به لزوم سرمایه گذاری های کلان فرهنگی و احداث زیرساخت های لازم برای شکوفایی فرهنگی در جامعه، بنیاد علمی آموزشی قلم چی را از پیشگامان آماده سازی فضاهای فرهنگی دانست و گفت: همکاری پیشین در احداث 6 کتابخانه عمومی در مازندران ما را به ادامه تکمیل پروژه های نیمه تمام ترغیب می کند و امیدواریم این روند با وفاق و همدلی به خوبی ادامه یابد.
محسنی افزود: با توجه به نزدیک به 40 پروژه کتابخانه ای که در مازندران وجود دارد و تقریبا در کشور بی نظیر است، بنا داریم تا پس از بررسی های بعمل آمده، تعداد دیگری از این کتابخانه ها را برای تکمیل، انتخاب کنیم و هم اکنون نیز 2 پروژه در دست اقدام داریم.
وی با بیان اینکه اهمیت کتابخانه سازی نباید در بین خیرین رنگ ببازد، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ای که با نهاد کتابخان ههای عمومی منعقد کرده ایم، روند احداث و تجهیز کتابخانه های عمومی را ادامه می دهیم و امیدواریم به مرحله ای برسیم که همه محلات در کشور از این سرمایه فرهنگی بهره مند شوند.

آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران هم با قدردانی از رویکرد متعالی بنیاد علمی آموزشی قلم چی، توفیق خدمت های اینچنینی به مردم را بسیار گرانسنگ و نقش این اقدامات را در پیشرفت فرهنگ عمومی بسیار ارزشمند دانست.

وی افزود: این بنیاد درست در زمانی که تعداد زیادی پروژه در وضعیت نامطلوب اقتصادی بر زمین مانده بود، تعداد 6 کتابخانه عمومی را در استان تکمیل و افتتاح کرد و 2 پروژه دیگر را هم در دست اقدام دارد که یک اقدام جهادی و شایسته تقدیر بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، حضور خیرین در عرصه کتابخانه سازی را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: این یک سرمایه گذاری عظیم برای آینده این ملت است و نام نیک بانیان آن همواره بر تارک فرهنگ و علم و اخلاق خواهد درخشید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار