گازرسانی به روستاهای چهاردانگه ساری 130 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد\

گازرسانی به روستاهای چهاردانگه ساری 130 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

  • کد خبر: 217352
  • چاپ
  • انتشار: 11 تیر 1398 - 13:32

استناد نیوز، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در منطقه چهاردانگه ساری از پروژه های گازرسانی به روستاهای این منطقه بازدید کرد.

به گزارش استناد نیوز، "علی اصغر یوسف نژاد" نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و همچنین " جعفر احمدپور " مدیرعامل شرکت گاز مازندران و "محمد جعفری " بخشدار چهاردانگه ساری از بخش های مختلف روند اجرایی پروژه های گازرسانی به روستاهای منطقه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شرکت گاز استان، گازرسانی به روستاهای چهاردانگه را جزء اولویت های خود قرار داده است به گونه ای که در حال حاضر کلیه روستاهای منطقه چهاردانگه در قالب 30 پيمان مختلف در حال انجام است كه مبلغ اعتبارات پروژه های مذكور حدود 130 ميليارد تومان می باشد که از محل اعتبارت بند(ق)تبصره 2 قانون بودجه سال 93 بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تامين می گردد.

احمدپور تصریح کرد: با نهایی شدن پروژه های گازرسانی به کلیه روستاهای چهاردانگه حدود 3000 خانوار روستايی و بیش از 6000 واحد مسکونی از نعمت گاز طبيعی بهره مند خواهند شد.

در این بازدید مدیرعامل گاز مازندران، ضمن تشریح روند پیشرفت پروژه های مذکور، از مساعدت ، همراهی و پیگیری مستمر نماینده مردم ساری و میاندورود و بخشدار چهاردانگه در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها تقدیر کرد.

وی در پایان با تاکید بر نقش و جایگاه گاز طبیعی در بالا بردن میزان رفاه و آسایش خانوارهای روستایی بیان کرد: گاز می تواند عاملی مؤثر در ایجاد مهاجرت معکوس در روستاها و رونق بخشی اقتصاد روستایی باشد.

احمدپور تصریح کرد :در حال حاضر از تعداد 409 روستای شهرستان ساری تعداد 316 روستا گاز رسانی شده و 83 روستا نیز در دست اجرا می باشد.

در همین رابطه نماینده مردم ساری و میاندورود نیز ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه ها ، از زحمات و تلاشهای مدیر عامل و مجموعه کارکنان گاز مازندران تقدیر نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه پیشرفت پروژه های شهرستان اعلام نمود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار