برخورد قاطع دستگاه قضایی مازندران با مجرمین حوزه صنعت آب و برق\

برخورد قاطع دستگاه قضایی مازندران با مجرمین حوزه صنعت آب و برق

  • کد خبر: 217357
  • چاپ
  • انتشار: 11 تیر 1398 - 17:52

استناد نیوز، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی استان مازندران هیچ گونه مماشاتی با مجرمین و تبهکاران حوزه صنعت آب و برق ندارد.

به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام اکبری در جمع اعضای شورای هماهنگی وزارت نیرو در استان مازندران، حوزه آب و برق را دو بخش مهم در توسعه امنیت و عمران استان برشمرد و با بیان اینکه بحث پیشگیری باید در اولویت اقدامات مدیران صنعت آب و برق قرار گیرد، اظهار کرد: حفاظت و صیانت از تاسیسات و خطوط این صنعت باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قانون باید توسط مدیران صنعت آب و برق و زیرمجموعه رعایت شود، خاطرنشان کرد: مدیران صنعت آب و برق مجال اقدام به افرادی که با دور زدن قانون، مرتکب جرم می شوند را ندهند و در صورتی که امر پیشگیری از وقوع جرم موثر واقع نشد طبق قانون، بلافاصله جرم واقع شده در مجموعه خود را همراه با مستندات به دادستان شهرستان ها گزارش کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دستگاه قضایی استان هیچ گونه مماشاتی با مجرمین و تبهکاران حوزه صنعت آب و برق ندارد، اظهار کرد: مدیران صنعت آب و برق استان باید در خصوص تخلفات و جرائم حوزه فعالیت خود مطالبه گر باشند؛ ضمن اینکه در این خصوص به روسای دادگستری و دادستان های حوزه های قضایی استان مازندران نیز دستورات مقتضی ابلاغ شده و با متخلفین این حوزه برخورد قاطع و قانونی می شود.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری سیل اخیر در استان، بر عدم ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه ها تاکید کرد و افزود: برخورد با متخلفین حریم رودخانه و دریا در اولویت اقدامات دادگستری مازندران قرار دارد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در حوزه پیشگیری و صیانت از صنعت آب و برق در مازندران با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت و امید است تعداد پرونده های این حوزه به حداقل برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار