درخشش فرهنگیان مازندران در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم\

درخشش فرهنگیان مازندران در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

  • کد خبر: 217411
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1398 - 16:45

استناد نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از درخشش فرهنگیان مازندران در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: قاریان و حافظان فرهنگی برجسته مازندران موفق شدند در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم رتبه برتر را کسب کنند.

به گزارش استناد نیوز؛ « عسکری نیکزاد» افزود: نمایندگان فرهنگیان استان مازندران که به مرحله کشوری مسابقات قرآن در مشهد اعزام شده بودند توانستند خوش بدرخشند و رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات کاروان قرآنی مازندران رتبه نخست کشوری را کسب کرد، اظهارداشت: فرهنگیان همیشه در قله آموزش و تربیت جامعه قرار دارند و افزایش دانش و انس آنان با کلام وحی در توجه جامعه به مبانی و آموزه های قرآنی موثر خواهد بود.

وی بااشاره به برگزاری مسابقات در مشهد مقدس افزود:مصطفی قاسمی، معلم و قاری ممتاز در رشته قرائت تحقیق، موفق به کسب مقاوم اول این دوره از مسابقات شد و همچنین مهرداد اسماعیل زاده مدیر دارالقران شهرستان محمود‌آباد در رشته حفظ کل رتبه اول و رقیه رضایی مربی قرآن دارالقران ناحیه دو ساری رتبه دوم را کسب کرد.

شایان ذکر است آیین اختتامیه مسابقات قرآنی با شرکت 32 استان از تاریخ 9 تیر الی 12 تیر با حضور «علیرضا کاظمی» معاون پرورشی و «رضوان حکیم زاده» معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و داوران ممتاز بین المللی برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار