روح الله طور سوادکوهی رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران شد\

روح الله طور سوادکوهی رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران شد

  • کد خبر: 217416
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1398 - 17:46

استناد نیوز، با رای مجمع انتخابات هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران، روح الله طور سوادکوهی برای 4 سال بعنوان رئیس هیات انتخاب شد

به گزارش استناد نیوز، روح الله طور سوادکوهی با ۱۱ رای اعضای مجمع انتخابات هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران، برای ۴ سال بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

در جلسه مجمع انتخابات هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که صبح امروز در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران با حضور دکتر جوهری رئیس فدراسیون، عادل عالیشان و حسین دلیری سرپرستان معاونت های توسعه امور ورزشی و ورزش همگانی برگزار شد، روح الله طور سوادکوهی ۱۱ رای ، کوروش عباسی ۶ رای، عبدالحمید آذری بدون رای و همت محمد نژاد نیز بعنوان کاندیدای انصرافی اعلام شدند.

رئیس فدراسیون : ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی باید از انزوا خارج گردد
دکتر جوهری پس از اعلام نتایج این انتخابات با تبریک به رئیس جدید و جوانان این هیات از زحمات و خدمات آقای اسلامی رئیس سابق هیات تقدیر بعمل آورد و گفت : استاندارد سازی و تهیه وسایل و ابزارهای ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی جزو اولویت های مهم فدراسیون است.

وی با تاکید بر تلاش برای علمی سازی این ورزش اظهار داشت؛ با مراکز علمی و دانشگاهی و حتی مدارس نیز تفاهم های وجود دارد و در راستای این سیاست ها تعدادی کتاب نیز درباره ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به چاپ رسیده است.

دکتر جوهری در ادامه گفت : نیروی انسانی محور توسعه است و در راستای این سیاست، همواره جوانان را تائید و حمایت و از پیشکسوتان نیز تکریم و قدردانی می نمائیم.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با تاکید بر ایجاد جذابیت و افزایش مخاطب رشته ورزشی زورخانه ای با رعایت اصول و آداب این رشته، افزود؛ برای جذب اسپانسر و سرمایه گذار با هدف رونق این رشته ، نیازمند به پر بودن سکوهای تماشگران و جذب مخاطبان هستیم.

جوهری با بیان اینکه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی برای ایران و موجب افتخار ایرانیان است گفت : هر ایرانی باید این ورزش را بشناسد برای توسعه این ورزش در مدارس ، روستاها و دانشگاه ها باید تلاش کنیم تا این رشته از انزوا خارج شود و در این جهت معتقدم مازندران بعنوان استانی که پتانسیل بالایی در ورزش دارد می تواند بعنوان اولین این رشته ورزشی مطرح گردد.

لازم به ذکر است پس از رای گیری و اعلام نتایج این انتخابات آقایان عالیشان و دلیری معاونین اداره کل ورزش و جوانان مازندران، در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات آقای اسلامی ، برای روح الله طور سوادکوهی بعنوان رئیس جدید این هیات آرزوی موفقیت کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار