آغاز بهار تعلیم و تربیت در آمل/ زنگ پروژه مهر نواخته شد\

آغاز بهار تعلیم و تربیت در آمل/ زنگ پروژه مهر نواخته شد

  • کد خبر: 217434
  • چاپ
  • انتشار: 14 تیر 1398 - 16:49

استناد نیوز ، آئین نواختن زنگ پروژه مهر با حضور اسفندیار نظری معاون متوسطه اداره کل، دکتر مرزبند معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آمل و مسئولین شهری در دبیرستان دخترانه متوسطه اول حاج بطحایی به صدا در آمد.

استناد نیوز،  آئین نواختن زنگ پروژه مهربا حضور اسفندیار نظری معاون متوسطه اداره کل، دکتر مرزبند معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آمل و مسئولین شهری در دبیرستان دخترانه متوسطه اول حاج بطحایی به صدا در آمد.

اسفندیار نظری معاون متوسطه اداره کل: پروژه مهر بهار تعلیم و تربیت است و با برنامه ریزی که انجام شده امیدواریم شعار پروژه مهر به ثمر بنشیند.

شهرستان آمل همیشه در دو حوزه آموزشی و پرورشی رتبه اول و یا دوم را دارد که این یک ویژگی ارزشمند است که مسئولین شهری باید قدر بدانند.

 با پیگیری دکتر مرزبند امروز این مژده به مردم شهرستان آمل بدهیم که دبیرستان نمونه بلوری هم چنان به کار خود به عنوان دبیرستان نمونه ادامه می دهد.  

دکتر مرزبند معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آمل: ضمن خیر مقدم مدیران و مسئولین فرمودند: تحقق شعار پروژه مهر کیفیت بخشی ، توانمند سازی و مدرسه کارآفرین نیازمند مقدماتی است که مدیران و همکاران ما در مدرسه  به خوبی از عهده آن بر آمدند.پروژه مهر 98 گامی موثر در مدرسه محوری می باشد .

ایشان در خاتمه توصیه های لازم را در مسائل مختلف آموزشی،ثبت نام و انضباط مالی را خاطر نشان شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار