برای مازندران برند سازی یک ضرورت و ایجاد شرکت های هلدینگ نیاز است\
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

برای مازندران برند سازی یک ضرورت و ایجاد شرکت های هلدینگ نیاز است

  • کد خبر: 217466
  • چاپ
  • انتشار: 15 تیر 1398 - 18:38

استناد نیوز، یکی از معظلاتی که استان های شمالی با آن مواجه هستند، زهکشی ست که اگر بخوبی انجام شود، می توان برای کشت دوم پایه خوبی در بحث اقتصاد مقاومتی باشد و به صورت یک پروژه دیده شود. ‎
 

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی، حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر توسعه بوم گردی در روستا ها، گفت: ابعاد گردشگری با بهره گیری از همه ظرفیت های استان با زیباسازی و توسعه هر چه بیشتر و بهتر برای عمران و آبادانی شهر ها و روستا ها اقدام گردد.
وی با اشاره به تعمیق، توسعه و تعمیم فرهنگ مالیاتی در استان،بیان کرد: در بحث مالیاتی ضمن شناسایی فرارهای مالیاتی، همه دستگاه ها و بخش خصوصی پای کار بیایند.
با اشاره به پایان سال مالی خیریانپور تاکید داشت: همه دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات باقی مانده به جد پیگیر باشند و اسناد خزانه و اقداماتش را انجام دهند .
وی با اشاره به پروژه های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری، یادآور شد: یکی از معظلاتی که استان های شمالی با آن مواجه هستند، زهکشی و مانده آب ها است که اگر بخوبی انجام شود، می توان برای کشت دوم پایه خوبی در بحث اقتصاد مقاومتی باشد و به صورت یک پروژه با هماهنگی جهاد کشاورزی دیده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: اصلاح نژاد دام نیز ظرفیت مناسبی در بحث اقتصاد مقاومتی ست که نیاز به پیگیری دارد.
وی به جایگاه استانداری و وظایف آن اشاره داشت و تصریح کرد: حفظ سیاست های عمومی دولت، نظارت عالیه بر امور و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و کانون های قدرت در سطح استان برای تحقق هدف گذاری ها از وظایف مهم استانداری است.
خیریان پور یادآور شد: استانداری دستگاه مجری نیست اما در خدمت همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی ست زیرا هدف یکی ست و همه یک مجموعه هستیم و اگر نقص یا نقطه قوتی باشد، شامل حال همه خواهد بود.
وی خواستار بررسی دقیق در زمینه پنجره واحد شد و گفت: پنجره واحد یک ضرورت است لذا مستندهای قانونی اخراج شود تا در جلسات آتی در مورد آن تصمیم گیری صورت گیرد.
وی افزود: برای مازندران برند سازی یک ضرورت و ایجاد شرکت های هلدینگ نیاز است بنابراین همه در قالب یک مجموعه واحد برای هدفی واحد که همان رشد، تعالی و توسعه همه جانبه استان است، باید تلاش مضاعف داشته باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار