رتبه خوب سازمان بهزیستی در سنجش میزان رضایتمندی مردم از ۲۳ دستگاه اجرایی کشور\
  • رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ساری خبر داد

رتبه خوب سازمان بهزیستی در سنجش میزان رضایتمندی مردم از ۲۳ دستگاه اجرایی کشور

  • کد خبر: 217468
  • چاپ
  • انتشار: 15 تیر 1398 - 19:27

استناد نیوز،نشست توجیهی علمی کاربردی دفاتر عملکرد بهزیستی سراسر کشور با حضور دکتر نظم ده سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، دکتر نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی، دکتر خرازی رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، دکتر رفیعی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر اقطار دبیر علمی همایش و دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در مجتمع شهید بهشتی خزراباد ساری برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز، دکتر خرازی بهزیستی را یکی از مهمترین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : با توجه به شدت و گستردگی آسیب های اجتماعی در کشور ضروریست تا به سازمان بهزیستی به عنوان نهادی حمایتی توجه ویژه ای شود.
رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، نظارت اثربخش و رضایت همگانی را از چالش های مهم نظام اداری عنوان کرد و افزود : یکی از مهمترین ارکان نظارت، نظارت پیشگیرانه مبتنی بر آموزش و فرهنگسازی مستمر و بستن گلوگاه های بروز تخلف است.
وی با تاکید بر نظارت فرایندی در غالب برنامه ریزی زمانبندی شده و اصلاح نقاط انحراف، پیش از بروز خسارت تصریح کرد : ساختار اداری در انطباق فرایندها با مقررات موجود به شدت نیاز به استفاده از نظارت همگانی تخصصی و سازمان یافته دارد.
دکتر خرازی در نهایت به نظارت پسینی اشاره کرد و گفت : این نوع نظارت بر اساس شناسایی افراد متخلف عمل می‌کند که اکنون با انواع سازوکار ها در این زمینه روبرو هستیم.
وی با انتقاد از تغییر نام بازرسی به مدیریت عملکرد خاطرنشان کرد : متاسفانه در این نگرش کار بازرسی تحت الشعاع مدیریت عملکرد قرار گرفته که ضروریست تا اصلاح شود.
رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در کشور علاوه بر اهداف کلان و توسعه پایدار به دنبال رضایت مردم است افزود : کاهش سرمایه اجتماعی یکی از بحران های مهم کشور است که نتیجه پایین آمدن اعتماد عمومی، انسجام و مشارکت ملی است.
دکتر خرازی با بیان اینکه در سنجش میزان رضایتمندی مردم از ۲۳ دستگاه اجرایی کشور در سال گذشته، بهزیستی موفق به کسب رتبه خوب شده است اذعان داشت : لزوما رتبه رضایتمندی مردم بر ارزیابی های فنی صورت گرفته مقدم نیست و بهزیستی با توجه به تعداد بالای مراجعین و میزان مطالبه گری عملکرد بسیار خوبی داشته.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار