اجرای بیش از 2هزار و 500 ویژه برنامه در هفته عفاف و حجاب در سراسر استان\

اجرای بیش از 2هزار و 500 ویژه برنامه در هفته عفاف و حجاب در سراسر استان

  • کد خبر: 217577
  • چاپ
  • انتشار: 18 تیر 1398 - 15:40

استناد نیوز،بسیج جامعه زنان با اجرای بیش از 2هزار و 500 ویژه برنامه در خصوص همین ایام با ۲۷ ویژه برنامه در سطح پایگاه های بسیج ۱۵ تا ۲۳ تیر در حال اجرا است دو برنامه بزرگ یکی اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سراسر استان است که حضور برای عموم آزاد می باشد.

به گزراش استناد نیوز، فرشته پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت : حادثه مسجد گوهرشاد با اعتراض به قانون کشف حجاب توسط رضاخان و با تحسن حضور مردم در مسجد گوهر شاد، در این حادثه نزدیک به ۲ هزار نفر به شهادت رسیدند‌. به همین مناسبت این هفته را به نام عفاف و حجاب نام گذاری کردند.
وی افزود: فرصت مناسبی در راستای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب پیش رو گذاشته از طریق دستگاههای مرتبط در این باره انجام شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران اظهر داشت: بسیج جامعه زنان با اجرای بیش از 2هزار و 500 ویژه برنامه در خصوص همین ایام با ۲۷ ویژه برنامه در سطح پایگاه های بسیج ۱۵ تا ۲۳ تیر در حال اجرا است دو برنامه بزرگ یکی اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سراسر استان است که حضور برای عموم آزاد می باشد. بحث پیاده روی در بابلسر پیش بینی می شود که در این برنامه ها و تجمعات ۳ هزار تا ۲۰ هزار نفر را در پیش خواهیم داشت.
نمایشگاه پارسی پوش از دیگر برنامه بود که در نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار شد، با برگزاری انواع برنامه های فرهنگی و جنگ های شادی و... باعث برتری این نمایشگاه در کل کشور شود .
پازوکی تاکید داشت: فلسفه حجاب و عفاف باعث آرامش روحی و روانی زن و مرد است. حجاب زن مصومیت است نه محدودیت. از جمله افزایش آمار طلاق کاهش آمار ازدواج نارضایتی کانون خانواده رواج بی حجابی و بی عفتی هم باعث حیا زدایی از انسان ها می شود و همچنین ازهم گسیختگی خانواده ها و حاکمیتی را در بر داشته باشد.
وی در پایان گفت: با توجه به جنگ نرم و پیرو منویات مقام معظم رهبری، در این هفته تبعیین عفاف و حجاب در طول سال به طور مستمر ترتیب داده شده است . از اهم این برنامه ها: تقدیر از دختران تازه محجبه شده، مسابقات کتابخوانی، پوشش از دیدگاه آیات و روایات،برگزاری تئاتر خیابانی، برگزاری آتلیه من با حجاب زیباترم، بازخوانی وصیا شهدا و اندیشمندان توسط هیات اندیشه ورز، تجلیل از فروشندگان البسه اسلامی و ملزومات عفاف و حجاب، پرواز بادبادک ها با نماد عفاف و حجاب.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار