ممیزی مراقبتی سیستم های مدیریتی در شرکت گاز مازندران\

ممیزی مراقبتی سیستم های مدیریتی در شرکت گاز مازندران

  • کد خبر: 217591
  • چاپ
  • انتشار: 18 تیر 1398 - 21:45

استناد نیوز، ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه با حضور ممیزان شرکت  DQS آلمان به مدت سه روز در شرکت گاز استان مازندران برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز ، طی این فرآیند، عملکرد و اقدامات واحدهای ستادی شرکت و تعدادی از ادارات گاز شهرستانها مطابق با استانداردهای مدیریتی مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.

" جعفر احمدپور " مدیرعامل شرکت گاز مازندران ، هدف از انجام این ممیزی ها را ارزیابی کیفی عملکرد شرکت در راستای ممیزی مراقبتی 8 استاندارد عنوان نمود و گفت : این استانداردها شامل استانداردهای مدیریت رسیدگی به شکایات ISO 10002 ، مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO 10004 ، مدیریت کیفیتISO 90001 ، مدیریت زیست محیطی ISO 14001 ،مدیریت ایمنی و سلامت شغلی  ISO 45001،مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS ، مدیریت انرژی ISO 50001 و مدیریت آموزش ISO 10015 بوده است.

وی تجربه موفق ۱6ساله شرکت در حوزه سیستم های مدیریتی را حاصل تلاش و همکاری کلیه کارکنان وظیفه شناس دانسته و آن را عاملی مؤثر در کسب موفقیت در مسیر تعالی سازمانی و ارزیابی عملکرد سازمان قلمداد نمود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ضمن تقدیر از زحمات تیم ممیزی، تلاش و همکاری مدیران و کارکنان شرکت در انجام فرايند مميزی، بر ضرورت اهتمام به بهبود مستمر در سازمان تاکيد کرد و خواستار استمرار حرکت در این مسیر با همت و جديت کارکنان شد.

احمدپور تصریح کرد: امیدواریم این فرآیند که بسیار تأثیرگذار بر یادگیری شرکت و ارتقاء سطح بلوغ سازمانی است، اثربخش بوده و نکات ارزش افزایی به همراه داشته باشد .

وی تأکید کرد:همواره بایستی برنامه ها و اقدامات در جهت تأمین رضایت مشتری صورت پذیرد.

احمدپور با اشاره به این مطلب که شرکت گاز مازندران خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشته است،گفت: نگاه حاکم بر گاز استان حرکت در مسیر کیفیت و جلب رضایت ذینفعان است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: اعتقاد ما بر این است که کیفیت مسیری بی پایان است و با بکارگیری و بهره مندی از ابزارهای مدیریت کیفیت می توان زیربنای دستیابی چشم انداز و تحقق اهداف استراتژیک را فراهم نمود.

در جلسه اختتامیه ممیزی خارجی که مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره و و روسای واحدهای شرکت گاز استان حضور داشتند سرممیز شرکت DQS آلمان ضمن قدردانی از همکاری بسيار خوب مديرعامل و کليه واحدها و ادارات گازرسانی در فرآيند مميزی عنوان کرد: شرکت گاز استان در زمينه استقرار و نگهداری سيستمهای مديريتی موفق عمل کرده و توانسته است ضمن شناسايی فرصتهای بهبود، آنها را در جهت بهبود فرآيندها به کار گيرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار