تجلیل از 300 خادم امامزاده در همایش امامزادگان مازندران\

تجلیل از 300 خادم امامزاده در همایش امامزادگان مازندران

  • کد خبر: 217595
  • چاپ
  • انتشار: 18 تیر 1398 - 22:08

استناد نیوز، ۳۰۰ خادم امامزاده در همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران در امامزاده قاسم(ع) بابل تجلیل شدند.

به گزارش استناد نیوز،   ۳۰۰ خادم امامزاده در همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران  در امامزاده قاسم(ع) بابل تجلیل شدند.      

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در امامزاده قاسم(ع) بابل با بیان اینکه ۵ ذی القعده روز ملی امامزادگان نامگذاری شد گفت : باید تلاش کنیم در این ایام شرایط معرفی بیشتر امامزاده ها را فراهم کنیم.
حجت الاسلام حیدری‌ با اشاره به وجود هزار و ۳۶۱ امامزاده در مازندران نقش خادمان در جذب جوانان و مردم به سمت این اماکن مقدس را مهم برشمرد و افزود : همه خادمان باید اخلاق را در حوزه کاری مد نظر قرار دهند.
وی تکریم زائران و مسافران، حفظ امنیت و آرامش، انجام امورات جاری امامزادگان و بقاع متبرکه، رسیدگی به مسائل بهداشتی، مشارکت در برنامه های فرهنگی و قرآنی، همکاری در اجرای جذب مشارکت های مردمی برای ساخت و ساز امامزاده ها و بقاع متبرکه و حفظ و حراست از اموال و امکانات این مکان های متبرک را از جمله وظایف خادمان دانست.
در این آیین از ۳۰۰ خادم امامزادگان شاخص مازندران تجلیل شد.

مازندران بیش از ۱۴ هزار موقوفه، هزار و ۳۶۱ بقعه امامزاده و هشت هزار مسجد، تکایا و حسینیه دارد

گفتنی است آیین فرهنگی مذهبی غبارروبی امامزاده قاسم(ع) بابل توسط خادمین مدعو صورت پذیرفت..



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار