تقویت نگرش کارآفرینانه، توانمندسازی دانش آموزان از طریق کشف و واکاوی خلاقیت آنان\

تقویت نگرش کارآفرینانه، توانمندسازی دانش آموزان از طریق کشف و واکاوی خلاقیت آنان

  • کد خبر: 217682
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1398 - 14:54

استناد نیوز، در راستای عملیاتی نمودن توافقنامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه، توانمندسازی دانش آموزان از طریق کشف و واکاوی خلاقیت آنان، افزایش خلاقیت نوآورانه و عزت نفس و میل به موفقیت در میان نوجوانان و جوانان جلسه ای در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تشکیل شد.


به گزارش استناد نیوز، این طرح که در برگیرنده دانش آموزان در دو رده سنی 12 تا 14 سال و 15 تا 18 سال می باشد به صورت مجزا برای دختران و پسران اجرا می گردد.

نشست مذکور با حضور علی مهدی پور رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، اصغر خطیری رییس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و اسلامی رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاظمی رییس اداره امور متوسطه شاخه فنی و کار دانش آموزش و پرورش استان در دفتر آموزش این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون مفاد توافقنامه اشاره شده در ارتباط با عملیاتی نمودن آن تصمیمات لازم اتخاذ گردید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار