نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی های روستاییان یک پتانسیل مناسب در توسعه تولیدات روستایی است\
  • مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران :

نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی های روستاییان یک پتانسیل مناسب در توسعه تولیدات روستایی است

  • کد خبر: 217703
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1398 - 15:26

استناد نیوز، خسرو طالبی، در کارگروه چهارمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های روستائیان و عشایر استان مازندران در تهران، با اشاره به این که شاهد اقدامات مثبتی در ارائه تسهیلات روستایی در مازندران هستیم، گفت: نمایشگاه ظرفیت ها و استعداد های روستایی یک پتانسیل مناسب در توسعه تولیدات روستایی است. ‎ 

به گزارش استناد نیوز، خسرو طالبی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در کارگروه چهارمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های روستائیان و عشایر استان مازندران در تهران، گفت: گردشگری روستایی یکی از ظرفیت های مهم توسعه در مازندران است.

وی بر ضرورت ایجاد و رونق اشتغال در روستاها به عنوان برنامه دولت تاکید کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه های هدفمند با محوریت توسعه ظرفیت های روستایی می بایست از جمله برنامه های راهبردی دستگاه های اجرایی باشد.

طالبی با بیان این که مشاغل خانگی، پتانسیل مناسبی در ایجاد اشتغال می باشد و باید با برندسازی در این بخش زمینه های ارایه محصولات روستاییان در بازار هدف را فراهم کرد، یادآور شد: جمعیت بیش از ۳ میلیون نفر مازندران که ۴۲ درصد آن روستایی می باشد نشان از ظرفیت بالای روستاها برای اشتغالزایی دارد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری با اشاره به این که شاهد اقدامات مثبتی در ارائه تسهیلات روستایی در مازندران هستیم، گفت: نمایشگاه ظرفیت ها و استعداد های روستایی یک پتانسیل مناسب در توسعه تولیدات روستایی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار