برخی از مشکلات جامعه با مدیریت صحیح قابل حل است\
  • استاندار مازندران در دیدار با رئیس و اعضای هیات مدیره نظام پزشکی استان:

برخی از مشکلات جامعه با مدیریت صحیح قابل حل است

  • کد خبر: 217704
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1398 - 15:28

استناد نیوز، احمد حسین زادگان در این دیدار با بیان این که بخشی از مشکلات جامعه و حوزه های مختلف با مدیریت صحیح و مشفقانه قابل حل است، گفت: مدیران باید حل مشکلات مردم و رفع موانع پیش روی اجرای طرح های عمومی نظیر سلامت و درمان را مجدانه در محور فعالیت های خود قرار دهند. ‎ 


به گزارش استناد نیوز، در این دیدار؛ خورشیدی، رئیس و اعضای هیات مدیره نظام پزشکی استان، مسایل و مشکلات حوزه های مختلف نظام پزشکی را با مقام عالی دولت در استان در میان گذاشتند.

پزشک خانواده، فیزیوتراپی، مامایی، داروسازی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، پوست و ..‌.از جمله موضوعات طرح شده در دیدار با استاندار بود.

احمد حسین زادگان در این دیدار با اشاره به این که بخشی از مشکلات جامعه و حوزه های مختلف با مدیریت صحیح و مشفقانه قابل حل است، گفت: شرایط اقتصادی خاصی به تبع تحریم های ظالمانه بر جامعه حاکم است و مدیران باید حل مشکلات مردم و رفع موانع پیش روی اجرای طرح های عمومی نظیر  سلامت و درمان را مجدانه در محور فعالیت های خود قرار دهند.

حسین زادگان اظهار داشت: از همکاری برخی حوزه های تخصصی نظیر نظام مهندسی ساختمان در کارگروه ها بهره می بریم و آمادگی داریم از ظرفیت نظام پزشکی استان نیز در جهت تصمیم سازی های تخصصی تر و منطقی تر در برخی کارگروه ها استفاده کنیم.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تاکید کرد: مسایل و مشکلات حوزه های مختلف نظام پزشکی استان، احصا و راهبردهای برون رفت از آن ارایه شود و کمیته ای نیز برای بررسی مسایل  طرح پزشک خانواده تشکیل شود.

وی افزود: مسایل استانی این بخش را راسا و مسایل ملی را با مذاکره، پیگیری و مکاتبه دنبال می کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار