افتتاح 309 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه کربلا مازندران\

افتتاح 309 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه کربلا مازندران

  • کد خبر: 217706
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1398 - 15:53

  استناد نیوز، 309 پروژه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس در  شهرهای استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، سردار محمدحسین‌بابایی فرمانده سپاه کربلا در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که در صورت تبعیت از ولایت فقیه می‌تواند موانع‌ها را رفع و در برابر ظالمان ایستادگی کند و اگر ولایت فقیه در کشور نبوده است در این چهل سال بارها دچار مشکل می‌شدیم.

وی با اعلام اینکه در هر ماه یک جلسه افتتاحیه متمرکز در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: همه فعالیت‌های سپاه کربلا در بحث تولید، اشتغال و محرومیت‌زدایی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و خانواده‌های بزرگ نهادهای انقلاب اسلامی در کنار همدیگر قرار گرفته و پروژه‌های در دست بهره‌برداری را افتتاح می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه نخستین نمونه افتتاح متمرکز پروژه سال 98 در برنامه‌ کاری قرار دارد، گفت: همه تلاش ما برای به ثمر رسیدن مناسب این پروژه‌ها است.

بابایی خاطر نشان کرد:  برابر ابلاغیه فرمانده کل سپاه پاسداران و جانشین فرمانده کل سپاه، در حوزه بسیج سازندگی در بهمن ماه سال 97 و در راستای اجرای 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در کل کشور، سهم سپاه کربلا هزار و 500 پروژه اعلام شده بود.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل احداث خانه محروم، کتابخانه، بهسازی معابر، احداث راه و پل روستایی، احداث مسجد، ایجاد خانه عالم و خانه بهداشت، تکمیل بهره‌برداری پروژه آبرسانی، احداث سالن ورزشی، زمین ورزشی روباز و مدارس روستایی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: 309 پروژه امروز به بهره‌برداری رسیده به صورت کلی از ابتدای شروع پروژه‌ها تاکنون 519 پروژه به‌ بهره‌برداری رسیده است و 673 پروژه در حال احداث از پیشرفت فیزیکی 30 تا 90 درصد برخوردار بوده و تا پایان سال به صورت ماهانه این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار