انتقاد از وضعیت بدحجابی در سواحل و جنگل نوشهر\

انتقاد از وضعیت بدحجابی در سواحل و جنگل نوشهر

  • کد خبر: 217721
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1398 - 20:03

استناد نیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر از وضعیت بدپوششی و بدحجابی در سواحل «سیترا»، «سی‌سنگان» و جنگل «خانیکان» این شهرستان به شدت انتقاد کرد.


به گزارش استناد نیوز ببه نقل از فارس، حسین جناسمی بعدازظهر امروز در گردهمایی بزرگ «مدافعان حریم خانواده» با اشاره به اینکه امروز دشمن جنگ همه جانبه‌ اقتصادی، فرهنگی و نرم را بر علیه کشور ما به راه انداخته است، اظهار کرد: دشمن در بحث خانواده به دنبال آن است تا مادر خانواده را به انحراف بکشاند تا جامعه را از این طریق به فساد بکشاند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش فساد و فحشا در کشور ما است، خاطرنشان کرد: سال‌های سال صلیبیون با مسلمانان جنگیدند ولی راه به جایی نبردند و مسلمانان حدود 807 سال بر سرزمین «اندلس» یا همان اسپانیای امروز حکومت کردند و بالاخره هر کاری کردند با مقاومت مسلمانان رو به‌رو شدند.

وی تصریح کرد: ولی کمتر از یک‌سال با سیاست گسترش فساد و فحشا و مشکلات فرهنگی، جوانان را از مسلمانان گرفتند بدون اینکه جنگی صورت بگیرد، «اندلس» ظرف یک‌سال به اسپانیای امروز که متأسفانه هیچ نشانی از مسلمانانی که بیش از هشتصد سال در این سرزمین حکمرانی کردند، نیست.

جناسمی با بیان اینکه امروز هم سیاست دشمن همین است، تصریح کرد: خط مقدم جنگ نرم و فرهنگی خانم‌ها هستید و اگر می‌خواهید از تیرهای این جنگ نرم دشمن، در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا و فرزند ناخلفش صهیونیسم غاصب بین‌الملل در امان بمانید باید به قرآن، ائمه اطهار (ع) و مساجد رجوع کنید و مساجد ما باید همواره مملو از شما خواهران زینبی باشد و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش یابد.

وی با انتقاد شدید از وضعیت بدپوششی و بدحجابی در سواحل «سیترا»، «سی‌سنگان» و جنگل «خانیکان» شهرستان نوشهر، تأکید کرد: چادری‌های ما باید به ساحل بروند و نشان دهند جمعیتشان خیلی بیشتر از کسانی است که به دنبال ولنگاری، کشف حجاب و بدپوششی هستند و اگر میدان را خالی کنید کسانی وارد سواحل و تفرجگاه‌های می‌شوند که برای بیرون کردن آنها باید هزینه بدهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار