مهمترین اصل در نماز، خودسازی و پاکی روح و جسم انسان است\

مهمترین اصل در نماز، خودسازی و پاکی روح و جسم انسان است

  • کد خبر: 217749
  • چاپ
  • انتشار: 24 تیر 1398 - 13:02

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه ستاد اقامه بنیاد گفت: مهمترین اصل در نماز، خودسازی و پاکی روح و جسم انسان است.


به گزارش ایثار مازندران، نخستین جلسه ستاد اقامه نماز بنیاد مازندران در سال ۹۸ با موضوع تبیین سیاست ها ‌و برنامه های نمازی، اقدامات صورت گرفته در رابطه با سامانه سجاده نماز و ابلاغ احکام نماز به اعضای ستاد اقامه نماز بنیاد صبح روز یک شنبه ۲۳ تیر ماه با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و اعضای ستاد اقامه نماز بنیاد در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان برگزار گردید‌.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این حلسه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک سالروز ولادت باسعادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا(ع) ، طی سخنانی با اشاره به اینکه مهمترین اصل در نماز، خودسازی، طهارت روح و جسم فرد است گفت: نماز کارخانه انسان سازی است و انسان را از فحشا و منکر دور می سازد.
وی افزود: یکی از مهمترین آثار نماز ، تاثیر و اهمیت این فریضه الهی در زندگی فردی و اجتماعی است که موجب سعادت و رستگاری انسان می شود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تاکید بر اجرایی نمودن برنامه های توافق نامه نمازی گفت: بنیاد مازندران در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز به جمع آوری وصایای شهدای والامقام استان در رابطه با نماز ، امر به معردف و نهی از منکر و عفاف و حجاب اقدام  کرده است.
مدیر کل بنیاد مازندران برپایی نمایشگاه عکس شهدای نماز را از دیگر برنامه های محوری بنیاد در توسعه فرهنگ نماز در بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی اطلاعات برنامه های مربوط به نماز، در بانک اطلاعاتی نماز بنیاد استان به روز آوری می شود.
مطلومی در این جلسه بر ترغیب و تشویق به امر نماز، شناسنامه دار کردن نمازخانه بنیادهای تابعه، تجهیز نمازخانه ها، کارگاه آموزشی توحیهی  برای  رابطین نماز ،مسابقات فرهنگی با موضوع نماز،برپایی منظم نماز جماعت، پیگیری مصوبات و ارائه گزارش به موقع به ستاد اقامه نماز،تجلیل از فعلاان و خادمین نماز تاکید کرد.
مهدی ضمیرپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران در خصوص سیاست ها و  برنامه های اجرایی بنیاد در امر نماز در سال جاری مطالبی را بیان کرد.
در این حلسه اعضای ستاد اقامه نماز بنیاد نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای بهینه برنامه های نماز در سال جاری بیان کردند.
گفتنی است در پایان این جلسه،  مدیر کل بنیاد مازندران ، احکام ستاد اقامه نماز بنیاد را به اعضای این ستاد تقدیم کرد.
انتهای پیام/



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار