اشتغال 54 بانوی بابلسری در طرح ایجاد و توسعه کسب و کار\

اشتغال 54 بانوی بابلسری در طرح ایجاد و توسعه کسب و کار

  • کد خبر: 217849
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1398 - 23:13

استناد نیوز، مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از اشتغال 54 نفر بانوی بابلسری در طرح آموزشی ایجاد، بهبود و توسعه کسب وکار زنان روستایی براساس الگوی "LNSIE" خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، حمیدرضا رحمانی از پایان اجرای طرح آموزشی ایجاد، بهبود و توسعه کسب وکار زنان روستایی براساس الگوی "LNSIE" در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: 54 نفر بانوی این شهرستان در این طرح اشتغال دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر بیان کرد: این طرح از شهریور ماه سال گذشته در سه مرحله از طریق برگزاری دوره های آموزشی به منظور توانمندسازی جامعه زنان روستایی با هدف ایجاد، بهبود و توسعه کسب وکارهای پر رشد و پایدار براساس توانایی ها، امکانات و شرایط آنان، در 4 روستای (میرودسر،خشکرود،هلی باغ، عزیزک) این شهرستان آغاز شد.

رحمانی ضمن اشاره به شرکت 43 نفر از بانوان روستایی شهرستان بابلسر در این طرح افزود: اجرای این طرح منجر به ایجاد، بهبود و توسعه اشتغال 54 نفر از بانوان بابلسری در زمینه های تولید محصول سالم، پرورش طیور، پرورش قارچ، خیاطی و آشپزی شد.  

وی در پایان به فعالیت  11 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 350 نفر از بانوان روستایی بابلسر با عضویت در این صندوق ها زیر نظر کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی مشغول فعالیت هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار