مشکلات بزرگ تیم ملی والیبال در المپیک ریو\

مشکلات بزرگ تیم ملی والیبال در المپیک ریو

  • کد خبر: 2182
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1395 - 15:55

تیم ملی والیبال ایران به دلیل محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی به المپیک، با دو مشکل بزرگ در این رقابت ها شرکت می کند.

بر اساس قوانین، هر کاروان به اندازه نصف تعداد سهمیه هایی که در المپیک به دست می آورد می تواند اعضای کادر فنی و سرپرستی به این رقابت ها اعزام کند. با توجه به اینکه تیم ملی ایران شامل ۱۲ بازیکن است، کمیته ملی المپیک ۶ آی دی کارت کادر فنی به این تیم اختصاص داده است.
این مسئله در حالی است که تعداد اعضای کادر فنی تیم ملی ایران در رقابت های مختلف همیشه بیش از ۶ نفر بوده است. امیر خوش خبر سرپرست، رائول لوزانو سرمربی، خوان سیچلو و رحمان محمدی مربیان، کمال سیف مترجم و سیامک افروزی پزشک تیم ملی، نفراتی هستند که به عنوان شش نفر اصلی کادر فنی در دهکده بازی ها حضور خواهند داشت.
نوید مشجری آنالیزور و آندرس اسپر بدنساز تیم ملی هم به ریو سفر می کنند اما به جای دهکده بازی ها باید در هتل سکونت داشته باشند. اما مشکل بزرگ اینجاست که مشجری حتی آی دی کارت حضور در سالن را نیز ندارد و باید به عنوان تماشاگر در سالن حضور پیدا کند. با توجه به اینکه آنالیزور تیم ملی نقش پر رنگی در عملکرد فنی تیم دارد و در طول برگزاری مسابقه نیز دائما باید اطلاعات خود را در اختیار کادر فنی بگذارد، این مسئله مشکلی بزرگ برای تیم ملی ایجاد می کند که کادر فنی باید هر چه زودتر راهی برای حل این مشکل پیدا کند.
مشکل بزرگ دیگر تیم ملی، عدم حضور علیرضا پیشیاره در این سفر است. پیشیاره علاوه بر اینکه ماساژور تیم ملی است، نقش تدارکات را نیز در سفرها انجام می دهد. با این شرایط خوش خبر علاوه بر وظایف سرپرستی، باید به عنوان تدارکات نیز انجام وظیفه کند اما مشخص نیست کادر فنی برای مشکل نبود ماساژور چه برنامه ای دارد زیرا بازیکنان در سال های گذشته به حضور ماساژور در کنار خود عادت کرده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار