بندامیرآباد به عنوان دستگاه برتر زیربنایی استان در جشنواره شهید رجایی مقام برتر را کسب کرد\

بندامیرآباد به عنوان دستگاه برتر زیربنایی استان در جشنواره شهید رجایی مقام برتر را کسب کرد

  • کد خبر: 218881
  • چاپ
  • انتشار: 09 شهریور 1398 - 14:20

استناد نیوز، بندر امیرآباد در جشنواره شهید رجایی استان مازندران که به مناسبت هفته دولت در ساری برگزار شد ، برای پنجمین سال متوالی ، رتبه نخست دستگاههای زیربنایی استان را کسب کرد.

 

به گزارش استناد نیوز جشنواره شهید رجایی صبح امروز (۹ شهریور ماه ۹۸) در ساری با حضور استاندار مازندران و مدیران کل ستادی و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد احمد حسین زادگان استاندار مازندران از بندرامیرآباد به عنوان دستگاه برتر زیربنایی استان در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی تجلیل کرد.

سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در حاشیه این مراسم گفت " با توجه به اعلام شعار ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت اداری و توسعه دولت الکترونیک از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین در راستای برنامه های توسعه و تحول اداری و با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق الگوهای برتر سازمانی و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرائی ، بندرامیرآباد برای پنجمین سال متوالی مقام نخست را در بین دستگاههای اجرائی به خود اختصاص داد و از سوی استاندار به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد تجلیل قرار گرفت. "

وی عامل موفقیت در کسب این رتبه را برنامه ریزی توام با محوریت کار گروهی و تلاش در تحقق و اجرای بهینه شاخصهای مذکور از سوی کارکنان بندرامیرآباد عنوان و بر حفظ دستاوردها ، حرکت رو به جلو ، تحقق و اعتلای مدیریتی و ارتقاء بهره وری تأکید کرد.

جشنواره شهید رجایی که هر ساله به منظور معرفی دستگاه های اجرایی برتر استان برگزار می شود، امسال نیز با شعار " افزایش اعتماد عمومی از طریق ارتقاء فرهنگ سازمانی ، شفافیت ارزی و توسعه دولت الکترونیک " با رویکرد ارزیابی عملکرد سال گذشته دستگاه های استان مازندران برگزار شد.

لازم به ذکر است منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷ نیز مقام برتر دستگاه های اجرایی استان در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد را کسب کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار