مجموعه فرهنگی و ورزشی تعاونی دنیای‌ آرامش با حضور استاندار مازندران در قائمشهر به بهره ‌برداری رسید\

مجموعه فرهنگی و ورزشی تعاونی دنیای‌ آرامش با حضور استاندار مازندران در قائمشهر به بهره ‌برداری رسید

  • کد خبر: 218893
  • چاپ
  • انتشار: 09 شهریور 1398 - 20:49

استناد نیوز، با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران، 641 پروژه بخش تعاون کشور به مناسبت هفته تعاون به صورت ویدئو کنفرانس در قائمشهر افتتاح شد. ‎

 

به گزارش استناد نیوز ، با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران، 641 پروژه بخش تعاون کشور به مناسبت هفته تعاون به صورت ویدئو کنفرانس در قائمشهر افتتاح شد.

مجموعه فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله این پروژه ها بود که در استان مازندران با حضور استاندار، مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

این طرح در فضایی به مساحت هشت هزارمتر مربع و با ایجاد اشتغال ۴۰ نفر به بهره ‌برداری رسیده است. استاندار مازندران در آیین افتتاح این طرح ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند، حوزه جوانان، سلامت و نشاط اجتماعی را از حوزه های بسیار مهم و مغفول مانده در استان برشمرد و گفت: اگر همه دستگاه ها و نهادهای مسئول با ظرفیت ها و قابلیت های خود به میدان بیایند و ضمن درک ابعاد مساله، حوزه سلامت و نشاط اجتماعی را مورد توجه قرار دهند، اهداف و برنامه های پیش روی این حوزه ها محقق می شود.

استاندار با اشاره به این که دولت تدبیر و امید از ظرفیت های مختلف برای این حوزه ها از جمله توانمندی بخش تعاون بهره گرفته است، افزود: متاسفانه از ظرفیت های نهفته ی بخش تعاون برای شکوفایی حوزه اقتصادی و ساماندهی مسایل اجتماعی و فرهنگی بدرستی استفاده نشده است و توانمندی لازم در این بخش برای رفع مشکلات وجود دارد.

حسین زادگان به نقش تسهیلات کم بهره در ایجاد و تقویت اشتغال اشاره کرد و با بیان این که دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار موثری در این راستا داشته است، گفت: با رونق اشتغال، نشاط و امید اجتماعی رونق می یابد و زمینه های دوری از آسیب های اجتماعی برای جوانان فراهم می شود.

وی از ورزش به عنوان یکی از راهبردهای افزایش سلامت و نشاط اجتماعی نام برد و از مجموعه دستگاه های اجرایی خواست تا برای تحقق اهداف در این حوزه ها کار را رها نکنند و بیان داشت: باید استعدادهای ورزشی مناطق مختلف استان را جدی گرفت و در جهت شکوفایی استعدادهای ورزشی شهرستان ها اهتمام نمود.

حسین زادگان افتتاح پروژه ها بصورت ویدئوکنفرانس را یک اقدام مناسب از سوی دولت تدبیر و امید دانست که ضمن کاهش هزینه ها؛ مزایای بسیاری را بهمراه دارد و گفت: بخش تعاون؛ پروژه های میلیاردی را در استان افتتاح نموده است که بخشی از آن ها در هفته دولت بهره برداری شده و این طرح نیز یکی از آن هاست که با توجه به وجود استعدادهای ورزشی در حوزه شنا در شهرستان قائم شهر می تواند موثر واقع شود.

استاندار با اشاره به این که این مجموعه فرهنگی و ورزشی بدلیل جنبه درمانی اش نیز می تواند مورد توجه باشد و از حیث جانمایی؛ قابلیت ایجاد پروژه های گردشگری را در جنب خود دارد، افزود: این طرح می تواند در حوزه توریسم سلامت نیز توسعه پیدا کند.

حسین زادگان تشویق سرمایه گذاران و ارایه بسته اقتصادی را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی ضروری دانست و یادآور شد: باید با فعال شدن کامل پنجره واحد سرمایه گذاری و حمایت کامل بانکی با ارایه تسهیلات؛ زمینه را برای توسعه سرمایه گذاری در استان فراهم کرد.

استاندار با بیان این که حمایت از واحدهای تولیدی نوظهور و دیگر واحدهای فعال از اولویت های دولت تدبیر و امید بوده است، افزود: کسانی که تمایل به سرمایه گذاری و توسعه تولید دارند می توانند از حمایت های دولت استفاده کنند.

گفتنی است این مجموعه توسط شرکت تعاونی فرهنگی ورزشی ستاره پیشرو سلامت قائمشهر به بهره برداری رسیده است.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار