پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در پی انتخاب وزیر جدید\

پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در پی انتخاب وزیر جدید

  • کد خبر: 219005
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1398 - 15:32

استادیوز؛ مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پیامی، انتخاب محسن حاج میرزایی به سمت وزیر جدید آموزش و پرورش را تبریک گفت

 

جناب آقای محسن حاج میرزایی

وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و تحیات الهی

اعتماد رئیس محترم دولت تدبیر و امید و رای قاطع نمایندگان مجلس به حضرتعالی برای حضور شما در جایگاه منیع وزیر آموزش و پرورش سبب خشنودی و افتخار جامعه فرهنگی استان مازندران شده است.

بی تردید این انتصاب شایسته، نشأت گرفته از مدیریت کارا، تخصص، تجریه و تعهد بالای حضرتعالی در مسئولیت های مختلف بوده که این تجربه های گرانسنگ زمینه رشد و ارتقای نظام تعلیم و تربیت را در پی خواهد داشت و افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای آموزش و تربیت آینده سازان به ارمغان خواهد آورد. همچنین نویدبخش فراهم شدن زمینه مناسب برای ایجاد محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و امید به روزهای زیباتر و باعث گسترش فضای بینش و دانش در گستره روح و جان همه علاقه مندان به این مجموعه عظیم علمی و فرهنگی خواهد شد.

اینجانب به سهم خود و به نمایندگی از همکاران ارجمندم در آموزش و پرورش مازندران ضمن تقدیم مراتب تبریک و تهنیت به مناسبت انتصاب شایسته حضرت عالی به مقام عالی وزارت، از درگاه خداوند بزرگ برای شما موفقیت روز افزون را مسئلت دارم. بنده و فرهنگیان این استان در جهت اجرای راهبردها و محقق شدن اهداف متعالی آموزش و پرورش از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

عسکری نیکزاد

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار