شناسایی سه هزار و 603 معتاد متجاهر در مازندران\

شناسایی سه هزار و 603 معتاد متجاهر در مازندران

  • کد خبر: 219126
  • چاپ
  • انتشار: 21 شهریور 1398 - 15:02

استناد نیوز، فرمانده انتظامی مازندران با هدف پیشگیری از اعتیاد سه هزار و 603 معتاد متجاهر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح استان شناسایی و پس از دستگیری به مراکز درمانی و ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

به گزارش استناد نیوز به نقل از تسنیم، سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: با هدف پیشگیری از اعتیاد سه هزار و 603 معتاد متجاهر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح استان شناسایی و پس از دستگیری به مراکز درمانی و ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه باید در جهت جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم، برنامه‌ریزی و اقدام جدی و همه جانبهای صورت گیرد، افزود: پلیس قاطعانه با عناصری که در ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌کنند با شدت و قاطعیت برخورد می‌کند.

میرفیضی گفت: مواد مخدر پدیده ای است استعماری که قدرت‌های سلطه‌گر برای محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌گیرند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی موجب بروز تبعات سوء اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، محیطی، روانی و فردی متعددی در جامعه می‌شود تا آنجا که سلامت فکری فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر جدی روبه‌رو می‌کند.

میرفیضی از عزم جدی پلیس در مبارزه با این پدیده استعماری که هدفی جز نابودی نسل جوان جامعه و سودجویی‌های کلان ندارند به عنوان یکی از اولویت‌های ناجا خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پنج ماهه گذشته با اجرای 929 طرح عملیاتی موفق به شناسایی و انهدام 26 باند مواد مخدر در سطح استان شده است.

وی از دستگیری دو هزار و 970 عامل افیونی و سوداگر مرگ در این استان در این مدت خبر داد و گفت: در مجموع بیش از یک تن و 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان در این مدت از این سوداگران کشف شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار