اقدامات پوشالی راه به جایی نخواهند برد\
  • عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌:

اقدامات پوشالی راه به جایی نخواهند برد

  • کد خبر: 219284
  • چاپ
  • انتشار: 01 مهر 1398 - 13:20

استناد نیوز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌با اشاره به به فرافکنی استکبار علیه ایران‌ در ‌حادثه آرامکو در عربستان‌ گفت: دشمن بدانند که با این اقدام پوشالی راه به جایی نخواهد برد و باید با حقیقت همراه باشد.

 

استناد نیوز، ولی‌الله نانواکناری با اشاره به حملات نظامی گروه مقاومت در یمن علیه تاسیسات نفتی عربستان در آرامکو و فرافکنی استکبار برای مقصر جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران‌ اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از یک اقتدار بسیار خوبی برخوردار بوده و در اجرای ماموریت‌ها موضع خود را اعلام می‌کند. اگر قرار باشد یک اقدام عملیاتی و نظامی در منطقه ایجاد کند از هیچ کشوری هراس ندارد.

وی افزود: وقتی داعشی‌ها یک اقدام غلطی را در منطقه انجام دادند اعلام کردیم مرکز فرماندهی آنها را در سوریه خواهیم زد و دیدید که موشک‌های برد بلند ما از داخل کشور یک اقدام بسیار خوب بر علیه داعش انجام دادند و به همه جهان رسما اعلام کردیم که این اقدام را ما انجام دادیم و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

نانواکناری تاکید کرد: وقتی کاری را انجام ندادیم به راحتی اعلام می‌کنیم که این اقدام از طرف ما نبوده و این موضوع به منزله وحشت ما نیست. نیروهای مقاومت در یمن مسئولیت این اقدام را پذیرفتند و این شجاعت و توانمندی را دارند و به آسانی می‌توانند از خودشان دفاع کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما از اقدام شجاعانه همه گروه‌های مقاومت در جهان تقدیر می‌کنیم که برای احقاق حقوق خود تلاش می‌کنند و با مقاومتی که می‌کنند جلوی بی عدالتی و ظلم را می‌گیرند.

نانواکناری تصریح کرد: به عربستان و همه کشورهایی که خود را وابسته به آمریکا و صهیونیست می‌دانند و متکی به آنها هستند می‌گویم تکیه گاه آنها بسیار لرزان است و باید توجه کنند که نباید به آمریکا و اسراییل دل خوش کنند و آنها قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: از عربستان و سران کشورهایی که در این وابستگی قرار دارند دعوت می‌کنم به آغوش اسلام بازگردند و از عدالت اسلامی برخوردار شوند و با مردم مسلمان جهان دست دوستی و برادری بدهند و با وحدتی که با مسلمانان جهان ایجاد می‌کنند ابرقدرتی باشیم برای جهان و همه استکبار را به زانو در بیاوریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار در تلاش است تا با مقصر جلوه دادن ایران در منطقه حاشیه‌سازی کند، اما بدانند که با این اقدام پوشالی راه به جایی نخواهند برد و باید با حقیقت همراه باشند.

نانواکناری خاطرنشان کرد: امروز خسارت وارده به عربستان آنها را دچار چالش کرده و با همبستگی و دوستی و قدرت می‌توانیم در جهت تامین امنیت و آرامش مردم مسلمان جهان گام برداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار