هیئت اقتصادی تجاری مازندران به ولگاگراد روسیه سفر کرد\

هیئت اقتصادی تجاری مازندران به ولگاگراد روسیه سفر کرد

  • کد خبر: 219308
  • چاپ
  • انتشار: 02 مهر 1398 - 18:36

استناد نیوز، معاون استاندار مازندران گفت: بامداد امروز استاندار مازندران در راس هیئتی اقتصادی، تجاری عازم ولگاگراد روسیه شد.

 

به گزارش خبرگزاری استناد نیوز، حسن خیریان پور اظهار داشت: در سفر امروز استاندار مازندران به ولگاگراد روسیه پس از ورود و مذاکرات اولیه با مسئولان دولتی و بخش خصوصی ولگاگراد، عصر امروز نسبت به افتتاح و بهره برداری سرای تجاری مازندران با 76 غرفه در شهر ولگاگراد اقدام خواهد شد. ‎

وی افزود: به دعوت رسمی آندری ایوانوویچ بوچارف استاندار ولگاگراد روسیه بامداد امروز احمد حسین زادگان استاندار مازندران در رأس یک هیئت اقتصادی و تجاری عازم ولگاگراد روسیه شد تا در جریان این سفر نسبت به اجرایی و عملیاتی کردن 11 بند از مفاد تفاهم نامه منعقده سال 1397 فی مابین استانداران ولگاگراد و مازندران اقدامات لازم صورت گیرد.

خیریان‌پور تصریح کرد: در سال قبل بوچارف استاندار ولگاگراد روسیه در رأس یک هیئت 60 نفره اقتصادی تجاری به مازندران مسافرت داشت که پس از بازدید از بندر امیرآباد در دیداری که با استاندار مازندران داشته این تفاهم نامه 11 ماده ای را جهت تعمیق و توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری امضا کردند.

وی، دیدار رسمی با آندری بوچارف استاندار ولگاگراد روسیه، شرکت در جلسه مذاکرات B2B بین جامعه تجاری مازندران و ولگاگراد روسیه، بازدید از دانشگاه کشاورزی ولگاگراد و مذاکره با مسئولان این دانشگاه را از جمله دیگر برنامه‌های استاندار مازندران و هیئت همراه در جریان این سفر سه روزه اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار