طرح نخبگانی دولت؛ پرداخت حقوق به شهروندان دوچرخه‌سوار!\

طرح نخبگانی دولت؛ پرداخت حقوق به شهروندان دوچرخه‌سوار!

  • کد خبر: 219317
  • چاپ
  • انتشار: 03 مهر 1398 - 07:54

استنادنیوز؛ مرضیه حصاری، مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور طی اظهاراتی در مصاحبه ای پیرامون راه‌های توسعه دوچرخه‌سواری در کشور گفته است:

 

«اولین گام تغییر باور مدیران شهری وهمراهی شورای شهر با شهرداری و گام دیگر فرهنگسازی است. صدا و سیما می‌تواند در این زمینه موثرباشد اما شرط موفقیت رسانه ملی این است که وزارت بهداشت، آموزش و پرورش، وزارت ورزش پای کار بیایند همچنین گام آخر نیز حمایت دولت است.»

او در ادامه می‌افزاید:

«مصوبه‌ای را به شورای اقتصاد بردیم تا بتوانیم از محل صرفه جویی سوخت حاصل از دوچرخه به شهروندان پول دهیم. مگر ما از شهروندان درخواست نمی‌کنیم که رکاب بزنند و به شهرها کمک کنند پس دولت هم باید وارد این عرصه شود اما متاسفانه این مصوبه پنج ماه است که در رفت و برگشت است و به نتیجه نمی‌رسد. ما با دنبال پول نقد یا ردیف بودجه ثابت در دولت نیستیم اما دولت باید انگیزه‌ای ایجاد کند. به نظر می‌رسد که اگر متمرکز و هماهنگ با همه دستگاه‌ها پیش رویم و دولت نیز حمایت کند به نتیجه موثری در این زمینه خواهیم رسید.»

*حقیقتا این سطح از نخبگی و نوآوری در تصمیمات مدیریتی فقط در دولت آقای روحانی و مدیران اصلاح‌طلب آن دیده می‌شود.

مدیرانی که برخی از آنها جز دست کردن در جیب بیت‌المال هنر دیگری ندارند و ایضاً ید طولایی در مجلس‌آرایی، حل نکردن مسائل مهم و ارائه طرح‌های فانتزی دارند.

ما قضاوت درباره طرح این مدیر دولتی برای پرداخت حقوق به شهروندان دوچرخه‌سوار را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم و تأکید می‌کنیم که حل نشدن بسیاری از مشکلات و ناکارآمدی‌ها در دولت آقای روحانی؛ به دلیل منزوی کردن نخبگان و واگذاری مناصب کشور به صاحبان طرح‌های فانتری است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار