افزایش یک میلیاردی بودجه حوزه هنری مازندران/نیروی مازادی در حوزه هنری نداریم\

افزایش یک میلیاردی بودجه حوزه هنری مازندران/نیروی مازادی در حوزه هنری نداریم

  • کد خبر: 219325
  • چاپ
  • انتشار: 03 مهر 1398 - 14:53

استنادنیوز؛ رییس اسبق حوزه هنری استان مازندران در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه هنری گفت: حوزه هنری در محور جریانات هنری قرار دارد.


سینا دلشادی  در مراسم تکریم و معارفه افزود: امروز کیفیت نیروی حوزه هنری در سطح بالا و کارشناسی قرار دارد. نیروی مازادی در حوزه نداریم .
دلشادی در رابطه با بودجه حوزه هنری اظهار داشت: بودجه در ۹۲ حدود ۳۲۰ میلیون تومان بوده که در سالهای اخیر با افزایش یک میلیاردی برخورداریم.
رییس اسبق حوزه گفت: حوزه هنری مازندران جزء ۵ استانی است افزایش بودجه به آن اختصاص می یابد .
وی ماحصل پیش رفت امروز حوزه را در کار گروهی دانست که اتفاقات خوب در آن رخ داده است.

مصلحی ، مدیر کل امور استانها ومجلس حوزه هنری کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه هنری مازندران گفت: نیروی انسانی ستون خیمه گاه در حوزه است . مدیری موفق است که کارکنان آن با احساس مشارکت دارند .
رقابت در حوزه هنری بر سر کارهای زمین مانده وجود دارد اما کمال بی تدبیری است که در حوزه های دیگر به رقابت بپردازیم .
مدیرکل اموراستانها و مجلس حوزه هنری به سایش در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: همه ما در طول زندگی دچار سایش هایی می شویم. باید مواظب این سایش ها باشیم. مشارکت و تعامل با دستگاه های دیگر باید وجود داشته با حوزه باشد.
وی گفت: هنرمندان سرمایه جامعه و بازوی توانمند حوزه هنری هستند در حوزه فرهنگ و هنر با تولید و عمل خود به شعارها جامه عمل بپوشانیم.

معصومی رییس حوزه هنری استان مازندران در آیین معارفه گفت: در چند سال اخیر رشد ساختار و مباحث خوبی در حوزه هنری استان را شاهد بودیم.
وی افزود: حوزه هنری استان به عنوان یک نهاد فعال و چابک در استان و کشور مطرح است . همه اینها از مدیریت اسبق برای ما به یادگار خواهد ماند.
معصومی گرجی تاکید داشت: تلاش خواهیم کرد در راستای اهداف حوزه هنری گام برداریم که همان اهداف سبک زندگی اسلامی، سند راهبردی گام دوم اسلامی و به روز رسانی چهل سالگی انقلاب است که باید در این چهل سال دوم با قدرت در همه عرصه ها تلاش کنیم .
وی در پایان گفت: هنر کشف زیبایی های نادیدندی و دیدنی دنیاست .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار