گنجینه های دفاع مقدس در اعماق عظمت دفاع مقدس باقی ماند\
  • جانشین سپاه کربلا تاکید کرد:

گنجینه های دفاع مقدس در اعماق عظمت دفاع مقدس باقی ماند

  • کد خبر: 219334
  • چاپ
  • انتشار: 03 مهر 1398 - 16:43

استناد نیوز، جانشین سپاه مازندران  به گنجینه پرعظمت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: متاسفانه از این گنجینه پرعظمت به خوبی بهره برداری نشده است و به عنوان یک گنجینه گمنام در اعماق دریای عظمت دفاع مقدس باقی ماند.

 

 به گزارش استناد نیوز، سرهنگ محمد رضایی ظهر چهارشنبه در همایش بسیجیان اقشاری شهرستان بابل با بیان اینکه شکوه و عظمت دفاع مقدس اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نمی دهد افزود: دشمنان می دانند فرهنگ دفاع مقدس همچنان درجامعه ما وجود دارد کوقطعا اجازه تعرض ومیدان داری را به هیچ وجه به دشمن نخواهد داد.

وی با اظهار اینکه باید از درس های دفاع مقدس به شایستگی استفاده کنیم تصریح کرد: دشمنی دشمنان هیچ گاه به پایان نخواهد رسید زیرا دشمن احساس کرده است که با جنگ نمی توانند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند پس به همین علت با جنگ در عرصه های مختلف از جمله فضای مجازی، خانواده، فرهنگ و غیره در حال مبارزه است و باید بااستفاده از مولفه های دفاع مقدس به آن پیروزی دست پیدا کنیم.

جانشین سپاه مازندران در بخشی دیگر از سخنانش به گنجینه پرعظمت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: متاسفانه از این گنجینه پرعظمت به خوبی بهره برداری نشده است و به عنوان یک گنجینه گمنام در اعماق دریای عظمت دفاع مقدس باقی ماند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: ضرورت وجود دارد که با بهره گیری از عظمت این گنجینه با اتکا وتوکل برایمان به خدا، با تلاش وحرکت و با اداره قوی درصدد شکست دشمن در عرصه های مختلف برآییم.

سرهنگ رضایی ادامه داد:باید با اولویت بندی در عرصه های مختلف جنگ وبا آرایش جنگی درمیدان مبارزه پیروز شوییم و اولویت فوری کشورمان جنگ اقتصادی است که با نسخه شفا بخش رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار