امنیت امروز ایران اسلامی با دلار به دست نیامده است\
  • رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:

امنیت امروز ایران اسلامی با دلار به دست نیامده است

  • کد خبر: 219347
  • چاپ
  • انتشار: 04 مهر 1398 - 13:09

استناد نیوز- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور،امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و با دلار به دست نیامده است و در بستر خون شهدا و ایثارگری جانبازان و صبر و مقاومت، همراهی و همگانی ملت ایران حاصل شده است.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنجشنبه در اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حادثه ای بزرگ در دوران معاصر بود که دستاوردهای بزرگ و راهبردی را به دنبال داشت افزود: منهدم شدن حکومت پهلوی از جمله دستاوردها بود که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل به آن دست زد.

وی شکل گیری نظام علوی و جمهوری اسلامی را از دستاوردهای بزرگ و باعظمت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بخشی از دستاوردهای انقلاب در همان روزهای اول انقلاب و ماههای اول قابل رویت بود و بخشی دیگر از دستاوردها به دلیل آنکه رد فضای راهبردی رخ داد، سال ها زمان برد تا آن را مشاهد کنیم.

وی با اشاره به سپری شدن ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی عنوان کرد: از جمله دستاوردهای بزرگ که انقلاب اسلامی مسبب آن شد تغییر مفهوم قدرت در دنیا بود و حضرت امام با راهبرد غلبه خون بر شمشیر و تکیه بر نیروی مردمی و شناسایی قدرت نرم توانست برای اولین بار در تاریخ بشریت مفهوم قدرت را تغییر دهد.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه امروز مفهوم قدرت در دنیا تغییر کرده است ادامه داد:قدرت های بزرگ دنیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی فاقد کارایی در سرنوشت کشورها شدند و تغییر هندسه قدرت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

تدابیر مقام معظم رهبری در کانون توجه ملت ها قرار دارد

وی با بیان اینکه باید رمز و راز حرکت الهی را برای مردم تبیین کنیم نقش شهدای رسانه را اساسی و راهبردی برشمرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل در بین مسلمانان شناخته شده است و تدابیر رهبر معظم انقلاب به واسطه عملکرد خوب رسانه های انقلابی در داخل و خارج از کشور در کانون توجه ملت ها قرار دارد و این دستاورد بزرگ است.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز که با عملیات پیچیده دشمن روبرو هستیم به دلیل وظیفه رسانه های انقلابی باید در شناساندن حقایق بزرگ به مردم کوتاهی نکنند.

وی با اظهار اینکه رسانه وظیفه دارد خطرات تکیه کردن به غرب و استکبار را برای مردم بازکو کند ادامه داد: استکبار جز چپاول و غارت اموال مسلمانان دستاورد دیگری نداشتند و اگر می خواهیم گام در راه ملت عاشورایی گذاریم و منافع ملی را به ارمغان آوریم وظیفه رسانه است سرگذشت تاریک کشورهای استعمارگر و کشور چپاولگر آمریکا را برای مردم بیان کنیم و ذات و چگونگی شکل گیری حکومت در امریکا را برای مردم روشن کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بیشترین قتل و غارت در دنیا توسط اروپایی ها و آمریکایی ها به راه انداخته شده است، گفت: رسانه باید این مسائل را برای مردم بیان کند و علاوه بر رسانه های انقلابی، همه رسانه ها در این زمینه مسئول هستند.

وی افزود: شهدای رسانه برای این جان خود را فدا کردند که ملت ایران دارای امنیت روحی و روانی و فیزیکی باشند و در دورانی که هجمه های سنگین علیه ملت در جریان است همه رسانه ها باید در کنار رسانه های انقلابی قرار گیرند.

سردار سلیمانی یادآور شد: ملت ایران با انقلاب اسلامی در پی آن بود که به شایستگی های خود دست یابد و هیچ گاه در پی جنگ نبود و رزمندگان افتخار آمیز لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس از صنوف مختلف به فرمان حضرت امام راحل لبیک گفتند و در عملیات مختلف حضور یافتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، حضور در عملیات مختلف از جمله والفجر ۸ را از افتخار آفرینی های رزمندگان مازندران بیان کرد و گفت: ملت ایران به پا خواسته بود تا از عظمت و کیان خود و ملت های مسلمان دفاع کند.

وی افزود: دنیا می دانست این نظام مردمسالاری دینی به زودی الگوی کشورهای جهان می شود از اینرو به نبرد با آن پرداختند اما ملت ایران با دست خالی برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد.

سردار سلیمانی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و با دلار به دست نیامده است و در بستر خون شهدا و ایثارگری جانبازان و صبر و مقاومت، همراهی و همگانی ملت ایران حاصل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاکنون همه پیش بینی های حضرت امام راحل و رهبرمعظم معظم انقلاب در ۴۰ سال گذشته محقق شده و راه ملت ایران در دنیا یک راه مملو از موفقیت و کامیابی است و گشایش ها و آسایش ها از گذرگاه سختی ها به دست خواهد آمد.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره ها متذکر می شود که اگر می خواهیم موفقیت داشته باشیم باید از آرمان های امام راحل، تدابیر مقام معظم رهبری و راه شهدا فاصله نگیریم و این راه با افتخار و صلابت طی کنیم.

در این یادواره از خانواده شهدای شاخص و مدافع حرم رسانه ای تقدیر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار