آغاز تغییرات در شهرداری ساری با جابه جایی 14 مدیر\

آغاز تغییرات در شهرداری ساری با جابه جایی 14 مدیر

  • کد خبر: 219362
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1398 - 15:30

استناد نیوز - عباس رجبی یک هفته پس از نشستن در عمارت شهرداری ساری، تغییرات مدیریتی در این مجموعه را با تعیین یا جا به جایی ۱۴ مدیر آغاز کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، در این تغییرات و جا به جایی ها محمدحسین قبادی به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی ، معماری و امور مناطق منصوب و سید لطف الله کریمی سرپرست معاونت_فنی و عمرانی شد.

همچنین مرتضی عطایی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۲ ، عباس رییسی سرپرست شهرداری منطقه ۳ ، مصطفی مهربانیان سرپرست سازمان مدیریت آرامستان ها، مرتضی بربسته سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و عین الله احمدی هم به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب شدند.

سلمان ابوالقاسمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند ، حسین مرتضوی سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل ، علیرضا سعیدی سعیدآبادی سرپرست اداره فنی و عمرانی ، محمدجواد باقرزاده سرپرست اداره طرح و برنامه ، علی شکری سرپرست اداره کارپردازی ، امیرحسین پاکزاد سرپرست اداره حقوقی و محمدرضا امینی هم سرپرست اداره درآمدهای عمومی و املاک شهرداری ساری شد.

بر اساس این گزارش ، شهردار ساری در جلسه معارفه مدیران جدید شهرداری با تاکید بر اصل سلامت اداری و کار و تلاش مضاعف برای پیشبرد امور شهر و شهروندان، گفت: مدیران مجموعه شهرداری باید توجه داشته باشند که منویات مقام معظم رهبری در حوزه مدیریت شهری همواره مدنظر و ملاک عمل قرار گیرد و اصل سلامت اداری را با کار و تلاش صادقانه محقق نمایند.

رجبی بر ضرورت نگاه خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و افزود: مدیران مجموعه شهرداری ساری باید به گونه ای در مسیر خدمت رسانی به شهروندان فعال و کوشا باشند که نگاه مردم و مسئولان به شهرداری ساری در حوزه خدمت رسانی ارتقا یابد تا بتوانیم زمینه رشد و توسعه همه جانبه شهر را فراهم آوریم.

وی ، پاکدستی و اخلاق را دو ویژگی مهم مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت : آنچه در مسیر خدمت رسانی به مردم برای ما مهم است، رعایت پاکدستی مدیران و اخلاق نیکوی آنان در مسیر خدمت است و تاکید می کنم که کلیه مدیران، این دو فاکتور را اصلی مهم برای انتخاب مدیران تحت امر خود قلمداد کنند.

رجبی دفاع از حیثیت شهر و شهرداری و جلوگیری از انجام تخلف را نیز ضروری دانست و افزود: همه مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری باید به گونه فعالیت کنند که بتوانند از حیثیت شهر و شهرداری دفاع کرده و از بروز تخلفات در هر حوزه ای جلوگیری نمایند.

شهردار ساری با اظهار این که احترام به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر ، احترام به شهروندان است، گفت: احترام به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی صحیح، دقیق و مناسب به شهروندان و مراجعان علاوه بر وظیفه قانونی ، از انتظارات مهم از مدیران و کارکنان شهرداری در مسیر خدمت رسانی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار