ثبت نام بیش از 97/5 درصد دانش آموزان استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی\
  • معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ثبت نام بیش از 97/5 درصد دانش آموزان استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

  • کد خبر: 219480
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1398 - 16:48

 استناد نیوز، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموز و پرورش مازندران گفت:  بیش از 97/5 درصد دانش آموزان استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کردند.

به گزارش استناد نیوز، مهدی عابدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در این خصوص گفت: بیش از 536387 هزار دانش آموز استان (به غیر از دانش آموزان متوسطه اول و استثنائی) در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی جهت سفارش کتب درسی ثبت نام کرده اند که این آمار حاکی از ثبت نام بیش از 97/5 درصد دانش آموزان استان در این سامانه است.

وی در ادامه گفت گفت : تعداد 2900 نفر از دانش آموزان تاکنون در سامانه ثبت نام نشده اند.

عابدی در خصوص نحوه ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی ویژه معلمان تصریح کرد: ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی ویژه معلمان ارجمند از ابتدای مهرماه از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به آدرس www.irtextbook.ir آغاز شده و معلمان متقاضی کتب درسی، برای ثبت سفارش دوره ای و تک جلدی کتاب های درسی ابتدا در سامانه ثبت نام کرده و پس از ثبت نام، با کد ملی و کلمه عبور وارد سامانه شده و کتاب های مورد نیاز را انتخاب و سفارش را ثبت و هزینه آن را پرداخت نمایند. قابل توجه است که سفارشات این بخش از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ضمن درخواست از مدیران مدارس برای اقدام نسبت به ثبت سفارش کتب دانش آموزان جامانده و یا اصلاح سفارش دانش آموزان تغییر وضعیت داده اظهار کرد: امکان مشاهده محل دریافت کتاب دانش آموز از سه طریق وجود دارد که شامل سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در قسمت ورود دانش آموز با وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه، از طریق سامانه سناد مدرسه و وارد کردن کد ملی در منوی مشاهده محل دریافت و از طریق پروفایل نماینده کتاب رسانی با وارد کردن کد ملی در منوی محل دریافت کتاب قابل مشاهده خواهد بود.

وی افزود: گزینه مرجوعی کتب درسی مدرسه به منطقه در سامانه فعال گردیده و این گزینه برای مواردی کاربرد دارد که دانش آموز در مدرسه ای دارای حواله است و دیگر امکان اصلاح وجود ندارد و با انجام مرجوعی توسط مدرسه، دانش آموز مورد نظر امکان اصلاح رشته، پایه، مدرسه و محل دریافت را خواهد داشت.

عابدی خاطرنشان کرد: با انجام جستجو تمام دانش آموزان که در سامانه سناد نیاز به اصلاح به هر شکلی دارند فراهم می شود و با فعال کردن تیک هر دانش آموز و ثبت آن دانش آموز در پایه، مکان و موارد دیگر از مدرسه فوق خارج و با صدور حواله توسط منطقه مذکور، کتاب به مکان و رشته اصلاح شده در سامانه سناد تغییر وضعیت و توسط مدرسه قابل تحویل خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار