آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 11 آبان 98\
  • معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 11 آبان 98

  • کد خبر: 219481
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1398 - 17:28

استناد نیوز، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 11 آبان 98   آغاز می شود.

 

 به گزارش  استناد نیوز، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 11 آبان ماه سال جاری آغاز و تا پایان آذرماه 6هزار دانش آموز دختر و پسر پایه های دهم و یازدهم متوسطه مازندران به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

 محمد شعبانی افزود: تمهیدات لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور امسال در نظر گرفته شده است و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و ایجاد تعامل با بسیج و سپاه خوب ارزیابی شده است .

این مقام مسئول ابراز داشت: در مدارس نیز برنامه های متنوعی در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور اجرا می شود از قبیل بیان احساس دانش آموزانی که در اردوهای سال گذشته شرکت کرده­اند و خاطره گویی ...

شعبانی افزود : در این اردو ارتباط روحی و فرهنگی بین دانش آموزان و شهدا برقرار و نوجوانان ما واکسینه می‌شوند و دشمن جرات نمی‌کند از طریق جنگ نرم ما را از پای در بیاورد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران اهمیت دادن به مراسم استقبال از دانش آموزان و ارزیابی از نحوه اعزام کاروان در طول دوره توسط ارزیابان و ارسال نتایج نهایی به استان و تقدیر از مدیران و عوامل اجرایی و دانش آموزانی که در اردو شرکت کرده اند را مهم دانست.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار