شجاعی بازیکن نساجی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت\

شجاعی بازیکن نساجی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت

  • کد خبر: 219484
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1398 - 22:41

استناد نیوز، علی شجاعی از تیم نساجی با سه گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

 

 به گزارش استناد نیوز، جدال حساس خطیبی و مهاجری در حالی در قائم‌شهر برگزار که دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران، عصر جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم نساجی مازندران هفته گذشته در چارچوب جام حذفی کشور در قائم‌شهر با نتیجه یک بر صفر از تیم شهرخودرو مشهد شکست خورد و این در حالی بود که شاگردان رضا مهاجری در هفته پنجم لیگ برتر ایران در مقابل تیم پارس جنوبی جم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

اگرچه تیم رکورد شکست ناپذیری قائمشهری‌ها در ورزشگاه شهید وطنی هفته گذشته شکسته شد اما بازی‌های این تیم در لیگ برتر امسال همیشه پرگل و بسیار تماشاگرپسند بوده و هواداران این تیم امیدوارند شاهد یک برد خانگی دیگر از تیمشان در قائم‌شهر باشند.

تیم ماشین‌سازی تبریز نیز هفته گذشته در بازی جنجالی مقابل پرسپولیس تهران یک بر صفر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و شاگردان رسول خطیبی عزم خود را جزم کرده اند تا در این دیدار خارج از خانه به امتیاز برسند.

از نکات قابل توجه این دیدار حضور حامد لک دروازبان سابق تیم نساجی مازندران در تیم مقابل یعنی ماشین سازی تبریز است. علی شجاعی از تیم نساجی با سه گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

مجتبی رمضانی، محمد قاضی، محمدجواد جلالی و مهرداد کفشگری همچنان به علت عدم صدور کارت بازی، نمی‌توانند در این بازی تیم نساجی مازندران را همراهی کنند‌.

تیم نساجی مازندران با 8 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و در آن‌ سوی میدان نیز شاگردان رسول خطیبی با 6 امتیازی در رده دهم قرار دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار