مدیران جهاد کشاورزی بر امور زمین حساسیت بیشتری داشته باشند\

مدیران جهاد کشاورزی بر امور زمین حساسیت بیشتری داشته باشند

  • کد خبر: 219488
  • چاپ
  • انتشار: 12 مهر 1398 - 15:31

استناد نیوز،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مدیران بر مسایل مربوط به امور زمین اشراف کامل داشته و بازدید کارشناسی از زمین ها داشته باشند، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت کنند.

 

 به گزارش استناد نیوز، عزیزاله شهیدی‌فر در جلسه شورای کشاورزی که با حضور معاونین و مدیران بخش کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به اینکه مسایل و مشکلاتی که در شرایط کنونی بر کشور حاکم است به طور حتم نیاز به تلاش و کوشش بیشتری دارد، گفت: بخش کشاورزی مازندران تمام توان و تلاش خود را در ارایه خدمات مطلوب به کشاورزان و امینت غذایی کشور به کار گرفته است.

 وی ادامه داد: وظیفه ما اجرای سیاست های ابلاغی بخش کشاورزی است و بر این اساس باید فردی را که به عنوان مسؤول در هر واحدی قرار می دهیم از هیچ تلاشی فروگذار نباشد و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم تا بتوانیم در همه حوزه ها به موفقیت دست یابیم.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: مدیران، مسؤول زیرمجموعه مدیریتی خود هستند و باید بر کارها و فعالیت های زیرمجموعه خود نظارت و سرکشی داشته باشند.

 شهیدی فر درباره لایروبی آببندان ها و انجام اقدامات لازم در این بخش گفت: خاک آببندان خاک معدنی نیست بلکه خاک کشاورزی است و هیچگونه ارتباطی به صنعت، معدن و تجارت ندارد و نیازی به مکاتبه و استعلام از اداره کل صمت برای بهره برداری از این خاک‎ها نیست.

 وی درباره محرومیت زدایی در برخی از روستاهای استان گفت: هر شهرستان باید یک روستای محروم را شناسایی کند تا مسایل و مشکلات آن روستا در حوزه کشاورزی با همکاری سایر نهادها مرتفع شود.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مدیران بر مسایل مربوط به امور زمین اشراف کامل داشته و بازدید کارشناسی از زمین ها داشته باشند، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار