مدیر کل آموزش و پرورش مازندران :آغاز فرآیند پروژه مهر از 15 آبان در مازندران\

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران :آغاز فرآیند پروژه مهر از 15 آبان در مازندران

  • کد خبر: 219508
  • چاپ
  • انتشار: 13 مهر 1398 - 12:41

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه اختتامیه پروژه مهر تاکید کرد:از 15 آبان 98 فرآنید پروژه مهر 99 را در استان مازندران آغاز خواهیم کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، جلسه ناظرین شورای پروژ ه مهر ۹۸آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور، مدیر کل و با هدف ارائه گزارش آخرین وضعیت نیروی انسانی فضا و تجهیزات شهرستان ها و مناطق برگزار شد.

عسکری نیکزاد در این جلسه با اشاره به اقدامات مناسب همکاران در شهرستانها و مناطق استان در بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 99-98 گفت: ناظران و کلیه همکاران برای رفع مشکلات شهرستان ها و مناطق خوب حاضر شدند، ولی انتظار دارم به ویژه در حوزه نیروی انسانی پیگیری جدی تری داشته باشند، چون مهم ترین دغدغه و مسئله آموزش و پرورش استان، تامین نیروی انسانی است. این ناظران در سال آینده نیز باید در همان شهرستانها و مناطق نظارت داشته باشند، لذا از 15 آبان باید، فعالیت های محل نظارت خود را برای سال آینده به دقت رصد کنند تا در مهر 99 مشکلات کم­تری داشته باشیم.

وی افزود: انتظار داریم ناظران با عنایت به تجربه های ارزنده ای که دارند، به مشکلات و رفع آنها، نگاهی تخصصی داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان این که برای آماده کردن فضای آموزش و پرورش 535 هزار دانش آموز، فرصت و برنامه ریزی مناسبی نیاز است، اظهار داشت: این حجم از کار و تلاش، برخاسته از عشق به خدمت به مردم است که در بین فرهنگیان وجود دارد. همچنین با تدابیر لازم، همکاران برای رفع نواقص موجود در توزیع کتب درسی، به سرعت اقدام کنند و در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان­ها و مناطق نیز با برنامه پیش بروند.

نیکزاد با اشاره به اهمیت توجه نهادها و مسئولین به آموزش و پرورش تصریح کرد: حضور مسئولین دلسوز در مدرسه باید به پیشرفت تعلیم و تربیت یاری رساند و در جهت رفع مشکلات مدارس و ایجاد انگیزه معلمان صورت گیرد. چون همه نهادها و مسئولان برای رفع چالش های آموزش و پرورش، دغدغه دارند.

در ادامه جلسه اسفندیار نظری، معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر ضمن تقدیر از ناظران و کلیه همکاران در سراسر استان عنوان کرد: از آبان سال گذشته به همت شما، پروژه مهر98 را آغاز کردیم. در این مسیر ارزشمند، تدبیر و کوشش فرهنگیان، به ما یاری کرد تا در مهر98 بدون دغدغه، سال تحصیلی را شروع کنیم. این آخرین جلسه پروژه مهر است و امروز کلیه فعالیت های آن به پایان می­رسد.

نظری به شعار پروژه مهر با عنوان «مدرسه محوری، مهارت آموزی و توسعه مشارکت»اشاره کرد و ادامه داد: هر یک از این سه عنصر فلسفه‌ای دارد که توجه به آن‌ها در طول سال تحصیلی، می‌تواند اثر ماندگاری در آموزش‌ و پرورش دارد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه مهر در آماده­سازی مدارس خاطرنشان کرد: از 15 آبان 98 فرآنید پروژه مهر 99 را در استان مازندران آغاز خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از ناظران گزارشی را از شهرستان ها و مناطق محل نظارت خود ارائه دادند. موضوعاتی چون نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و نحوه برگزاری آیین های آغاز سال تحصیلی از جمله مهم ترین نکاتی بود که ناظران به آنها پرداختند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار