تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان از مدیرعامل شرکت گاز مازندران\

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان از مدیرعامل شرکت گاز مازندران

  • کد خبر: 219535
  • چاپ
  • انتشار: 14 مهر 1398 - 21:23

استناد نیوز ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از مدیرعامل شرکت گاز مازندران در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس سال 98 تقدیر کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، " سرتیپ دوم پاسدار عبدا... ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اهدای لوح سپاس از " جعفر احمدپور" مدیرعامل شرکت گاز مازندران که در ارزیابی این اداره کل بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان مازندران عنوان برتر را در هر چه باشکوه تر برگزار شدن سی و نهمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سال ۱۳۹۸ کسب نموده ،تقدیر به عمل آورد.

در متن این لوح سپاس آورده شده است : هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه ای مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. این روزها هنگامی که یادی از هفته دفاع مقدس می شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می دارد. ملتی که با پرورش رزمندگانی حماس آفرین سر از پا نشناخته، به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یازیدند.

لذا بدین وسیله در پاسداشت هفته دفاع مقدس و به مصداق حدیث شریف (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) از جنابعالی که در ارزیابی این اداره کل، بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان مازندران عنوان برتر را در هر چه باشکوه تر برگزار شدن سی و نهمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سال ۱۳۹۸ کسب نموده اید، صمیمانه قدردانی به عمل می آید و در سال رونق تولید از خداوند منان توفیقات روز افزونتان را در ظل عنایات حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) و نیل به آرمان های متعالی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهان و خواستارم .

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار