مازندران پیشرو در تحقیق و ترویج عرصه کشاورزی\
  • رئیس موسسه ترویج و آموزش وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد؛

مازندران پیشرو در تحقیق و ترویج عرصه کشاورزی

  • کد خبر: 219812
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1398 - 19:02

استناد نیوز،  رئیس موسسه ترویج و آموزش وزارت جهاد کشاورزی گفت: با ابلاغ طرح نظام نوین ترویج وظیفه‌مندی برای همکاران تحقیقاتی بوجود آمد تا یافته های تحقیقاتی خود را وارد عرصه کشاورزی کنند.

 

 به گزارش استناد نیوز، مویدی در جلسه شورای مدیران جهاد کشاورزی مازندران که با حضور نماینده مردم شرق مازندران و عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد با بیان اینکه خوشبختانه در مازندران ارتباط خوبی بین بخش کشاورزی و تحقیقات بوجود آمد، گفت: با ابلاغ نظام نوین ترویج در مراکز جهاد کشاورزی حرکت رو به پیشرفتی ایجاد شد.

 وی ادامه داد: در کشور یک هزار و 400 مرکز جهاد کشاورزی داریم که تجهیز و پشتیبانی این مراکز در دستور کار نظام نوین ترویج قرار گرفت.

 معاون سازمان تحقیقات و رئیس موسسه ترویج و آموزش وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه برای هر مرکز جهاد کشاورزی برنامه های عملیاتی تدوین شد، افزود: مازندران از استان های پیشرو در این زمینه است.

 مویدی اظهار کرد: با ابلاغ طرح نظام نوین ترویج وظیفه‌مندی برای همکاران تحقیقاتی بوجود آمد تا یافته های تحقیقاتی خود را وارد عرصه کشاورزی کنند.

 وی بیان کرد: متاسفانه سهم اعتبارات آموزشی ترویجی نسبت به سایر اعتبارات در استان‌ها اندک است و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

 مویدی مازندران را جزو استان های شاخص در زمینه ارتباط نزدیک و موثر تحقیقات و ترویج کشاورزی اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار