۱۸ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری مازندران اضافه شد\

۱۸ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری مازندران اضافه شد

  • کد خبر: 2110147
  • چاپ
  • انتشار: 19 آبان 1398 - 21:56

استناد نیوز -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از خرید ۱۸دستگاه ماشین‌آلات جدید تجهیز شده به چرخه ناوگان راهداری مازندران خبر داد.

 

 به گزارش استناد نیوز، عباسعلی نجفی اظهار داشت: ماشین‌آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل ۴ دستگاه گریدر ۵ دستگاه لودر و ۶ دستگاه کامیون ده چرخ، یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه بیل بکهو به شریان های اصلی استان سوادکوه، هراز، کندوان،کیاسر و محور کوهستانی بلده نور توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به اقدامات یادشده و خرید این تجهیزات ، اکنون میزان آمادگی و ارایه خدمات راهداری در محورهای پرتردد و برفگیر به ویژه در محورهای اصلی سوادکوه ، هراز، کندوان ، کیاسر و محور کوهستانی بلده نور در حد مطلوب می‌باشد افزود: بمنظور تأمین ماشین‌آلات و خرید و تجهیز آنها، اعتبار لازم جذب شد.

نجفی خاطرنشان کرد:اقدامات بسیار خوبی از سوی اداراه کل در سراسر استان شامل نوسازی، رنگ‌آمیزی، به‌روزرسانی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی راهدارخانه‌ها انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: همچنین در زمینه البسه راهداری نیز باتوجه به اعتبارات و برنامه پیش‌بینی شده،‌ کلیه راهداران پرتلاش ملبس به لباس و پوشش راهداری شده‌اند.

وی افزود: اجرای پدافند راهداری زمستانی و پشتیبانی به صورت پهباد، نیز از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در دست اجرای حوزه راهداری مازندران است به گونه‌ای که ایستگاه‌هایی جهت پوشش پهبادها تعبیه شود که در صورت نیاز از امکانات هوانیروز و پتانسیل‌های هوایی نیز در جهت سرعت‌ بخشیدن به خدمات‌رسانی، دریافت اطلاعات و آمار تردد در محورها و گره های ترافیکی و بروز مشکلات احتمالی در راههای مواصلاتی، استفاده شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار