بیشترین مشکلات در حوزه مالیات، تامین اجتماعی و مسائل بانکی است\

بیشترین مشکلات در حوزه مالیات، تامین اجتماعی و مسائل بانکی است

  • کد خبر: 2110391
  • چاپ
  • انتشار: 07 آذر 1398 - 23:10

استناد نیوز- رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اظهار اینکه باید قانون موجود در بخش کسب و کار اجرا شود تصریح کرد: قالب مصوبات شورای بخش گفتگو اجرا نمی شود و اکنون بیشتر مشکلات در حوزه مالیات، تامین اجتماعی و مسائل بانکی است.

 

 به گزارش  استناد نیوز، عبدالله مهاجر در جلسه رونق تولید و تنظیم بازار استان با تاکید برتفویض اختیار دستگاه های دولتی به بخش خصوصی اظهار داشت: بسیاری از مسائل کسب و کار به بخش صنعت و معدن مرتبط است.

وی با اظهار اینکه باید قانون موجود در بخش کسب و کار اجرا شود تصریح کرد: قالب مصوبات شورای بخش گفتگو اجرا نمی شود و اکنون بیشتر مشکلات در حوزه مالیات، تامین اجتماعی و مسائل بانکی است.

وی ادامه داد: اگر قانون و مصوبات بهبود محیط کسب و کار اجرا شود بخش زیادی از مشکلات فراروی حل می شود زیرا بسیاری از مشکلات دیگر را به صورت داخلی قادر به حل آن خواهیم بود.

علی نجلی نماینده مردم بابل در مجلس نیز گفت: صادرات سبب رونق تولید می شود و آن چیزی که در حوزه همسایگان به عنوان فرصت تلقی می شود، الحاق ایران به اتحادیه اوراسیا است و باید تیم ویژه برای بهره گیری از این ظرفیت بی بدیل تشکیل شود.

وی با اشاره به مسائل فراروی برنج، تخلیط برنج و واردات برنج را سبب تاثیر منفی بر کسب و کار کشاورزان دانست و گفت: همچنین در معدن گلیران کارهای خوبی صورت گرفته و نیاز به توجه بیشتری دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار