رئیس قوه قضاییه: هرگز نباید از مطالبات دانشجویی به عنوان یک مشکل یاد شود\

رئیس قوه قضاییه: هرگز نباید از مطالبات دانشجویی به عنوان یک مشکل یاد شود

  • کد خبر: 2110545
  • چاپ
  • انتشار: 16 آذر 1398 - 19:21

استناد نیوز، رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه مطالبه از مسئولان باید به عنوان یک نعمت و ثروت تلقی شود، گفت: هرگز نباید از مطالبات دانشجویی به عنوان یک مشکل یاد شود بلکه بیان دغدغه‌ها و مشکلات و لسان مردم بودن یک نعمت و فرصت است.

 

به گزارش استناد نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی  با حضور در دانشگاه تهران ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و با گرامیداشت روز دانشجو تاکید کرد: جریان دانشجویی کشور باید به عنوان جریان آگاه، بابصیرت، زمان‌شناس، دردآشنا و دغدغه‌مند نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی بماند و نقش دانشجویان در این عرصه بسیار تعیین کننده است.

وی گفت: ۱۶ آذر نماد ضد استکباری، ضد استبدادی و ضد استعماری دانشگاه و دانشجو است و این نماد نقش دانشجو و دانشگاه را در شناخت نیازها و ایفای نقش برای رفع نیازها نشان می‌دهد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۶ آذر روز احساس خطر دانشگاه و دانشجویان نسبت به خطر نفوذ بیگانگان بوده است، گفت: ۴ ماه بعد از ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و حادثه آمدن معاون رئیس جمهور وقت آمریکا و احساس مسئولیت دانشجویان به اینکه امروز ایران تحت نفوذ آمریکا قرار خواهد گرفت، دانشجویان فریاد برآوردند و در این راه چند تن به شهادت رسیدند و این بصیرت و هوشیاری را ثبت کردند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: دانشجویان در جریان جنبش دانشجویی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع از انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نقش خود را به موذنان و کسانی که آرمان‌خواه و عدالت‌خواه هستند ایفا کردند و مانند برخی از تلاش‌گران و سخنرانان به دنبال کسب قدرت و نام و نشان نیستند بلکه دنبال تحقق یافتن آرمان‌های بلندی هستند که این امر، امر مبارکی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار