سیلاب ۱۲۰۰ راس گوسفند را در مشگین‌شهر تلف کرد\
  • مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

سیلاب ۱۲۰۰ راس گوسفند را در مشگین‌شهر تلف کرد

  • کد خبر: 2111102037
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1401 - 12:19

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت:۱۲۰۰ راس گوسفند در حین کوچ از روستای سواره مشگین‌شهر در اثر سیلاب تلف شد.

 

به گزارش استناد نیوز مهدی خدمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سیلاب شب گذشته خسارت بیشتری به روستاهای مشگین شهر وارد کرده که میزان آن در حال بررسی است.
وی اظهار کرد: عمده‌ترین خسارت سیل مربوط به احشام روستای سواره و همچنین خسارت به ۵ واحد پرورش ماهی در روستای توبنق مشگین شهر وارد شده که خسارت آنها در دست بررسی است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: در سد احمد بیگلو هم ۲۱۶ حوضچه سیستم آب از گل و لای پر شده و تعدادی از آنها هم تخریب شده است.
خدمتی ادامه داد: علاوه براین، باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی مشگین‌شهر هم متحمل خسارت شدند که میزان خسارت وارده از طریق کارشناسان کشاورزی در حال بررسی است و پس از نهایی شدن به صندوق بیمه کشاورزی معرفی خواهند شد.
وی در خصوص خسارت‌های سیل در سایر شهرستان‌های استان هم گفت: در روستاهای شهرستان نیر هم ۳۰ راس گوسفند و یک راس گاومیش در اثر سیلاب تلف شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: در شهرستان خلخال هم سیل خسارت‌هایی به اماکن عمومی گزارش شده است. ضمن اینکه در روستای خانقاه شهر هیر سیل تعدادی از خانه‌های مسکونی را فرا گرفته است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار