۲۲۷ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در مازندران افتتاح می شود\
  • به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

۲۲۷ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در مازندران افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111102479
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1401 - 14:46

فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۲۷ پروزه محرومیت زدایی و عمرانی با هزینه ۱۱۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. 

به گزارش استناد نیوز، سردار سیاوش مسلمی روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه این طرح ها را شامل آبرسانی، راه های روستایی، جاده بین مزارع، خانه محرومان ، مخزن آب در روستاهای بالادست، زیارتگاه شهدا و ساماندهی رودخانه معرفی کرد و افزود : تصمیم ما بر تداوم محرومیت زدایی بدون توقف برای تمامی مناطق محروم استان است. 

وی گفت که طی هفته دفاع مقادس امسال یکصد کارگاه تولیدی و چند واحد صندوق قرض الحسنه روستایی با سرمایه گذاری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی افتتاح می شود.

وی شعار هفته دفاع مقدس امسال را « ما مقاوم هستیم » عنوان کرد و ادامه داد : از فردا سه شنبه ۲۹ شهریور همزمان در سراسر استان رژه نیروهای رزمی ارتش با همراهی گردان های سپاه آغازگر این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران محور اصلی برنامه های هفته دفاع قدس را « تولید دانش بنیان، اشتغال و اتحاد و همبستگی » معرفی کرد و گفت : تقویت روحیه جهادی و مبارز برای مقابله با ترفندهای دشمنان از دیگر محورهای برنامه های هفته دفاع مقدس است که همراه با برنامه های فرهنگی و ورزشی اجرا می شود.

وی افزود : برنامه ریزی ما برای طرح ریزی هفته دفاع مقدس برپایه شعار ما مقاوم هستیم خواهد بود که شامل فضاسازی های محیطی، برنامه های محتوایی و فرهنگی می شود و تمامی این برنامه ها با تقارن رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ارتباط خواهند داشت. 

سردار مسلمی گفت : مسابقات ورزشی، مسابقات هنری، عطر افشانی گلزارشهدا، برنامه آبروی محله با محوریت شهدای محلات و یادواره شهدا هم از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس در مازندران خواهد بود. 

وی همچنین دیدار همزمان با خانواده ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران در سراسر استان را از دیگر برنامه های محوری عنون کرد و افزود : بازسازی عملیات والفجر ۸ در موزه دفاع مقدس سار نیز یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس مازندران خواهد بود. 

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری بزرگداشت سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سرهنگ خلبان جواد فکوری، شهید یوسف کلاهدوز و همچنین شهید سید محمّدعلی جهان‌آرا از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس نیز به عنوان دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در مازندران یاد کرد و گفت : مسابقات علمداران ولایت نیز با محوریت آمادگی جسمانی و رزم در جنگل برای دومین سال برگزار می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار