73 دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری زاهدان دیگر قابل استفاده نیست\
  • ناآرامی های زاهدان؛

73 دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری زاهدان دیگر قابل استفاده نیست

  • کد خبر: 2111102548
  • چاپ
  • انتشار: 12 مهر 1401 - 08:19

شهردار زاهدان گفت: در پی بروز ناامنی‌های اخیر در شهر زاهدان ۷۳دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری زاهدان اعم از آتشنشانی، پس ماند و ماشین آلات سنگین عمرانی براثر آسیب های وارده توسط افراد ناشناس، دیگر قابل استفاده نیست.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایرنا، محمدامیر براهویی روز سه شنبه با بیان این مطلب، اظهارداشت: درپی حوادث اخیر توسط عده‌ای اغتشاشگر ۲۸دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آتش گرفته و به طورکامل از رده خارج شدند و ۴۵ دستگاه دیگر نیز خسارت جدی دیده و تجهیزات آنها به سرقت رفته است.
وی افزود: ماشین آلات فوق با پرداخت عوارضی که شهروندان انجام داده بودند خریداری شده بود بنابراین این آسیب ابتدا به مردم رسیده و این اقدام نشان داد صف اغتشاشگران از مردم جدا است.
شهردار زاهدان ادامه داد: سه ساختمان ایستگاه آتش نشانی، کارگاه عمرانی و سازمان مدیریت خدمات شهری نیز توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد و آسیب جدی دیدند.
وی تصریح کرد: سرقت امکانات و تجهیزات و به آتش کشیدن ماشین‌های آتشنشانی، ماشین‌های خدمات شهری و حمل زباله و خاورها مشکلاتی را در حوزه امدادرسانی و جمع آوری زباله‌ها ایجاد کرده است.
براهویی اظهارداشت: متاسفانه تجهیزات پارک ها یا به سرقت رفته و یا توسط اغتشاشگران به طور کلی از بین رفته که این امر مشکلاتی را در زمینه فضای سبز شهری ایجاد کرده است.
وی افزود: اغتشاشگران به یک کارگاه عمرانی و انبار متعلق به شهرداری حمله ور شدند و بسیاری از تجهیزات این انبار ها را یا به سرقت برده و یا به طور کلی نابود و به آتش کشیدند.
شهردار زاهدان با بیان اینکه مخلان نظم و امنیت به سه ایستگاه آتشنشانی حمله ور شدند و بسیاری از تجهیزات این ایستگاه‌ها را به سرقت بردند گفت: تعدادی از کارمندان آتشنشانی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بسیاری از ماشین آلات نیز توسط اغتشاشگران طعمه حریق شد.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار